خیلی ممنون...
[IMG]
نه دوست ندارم!
آخه خیلی سخته...
وقتی سر کلاس بچه های کاربردی میشینم میبینم
درسای اونارو بهتر میگیرم!
کسایی هم که مهندسی شیمی میخونن میگن
راحت تر از شیمی محضه!!
ازش خسته شدم!
میخوام مهندسی محیط زیست یا مدیریت بخونم!
آخه من عاشق مدیر بودنم!!!!
یه بار استادم...