نتایح جستجو

  1. بهار00

    دلم سیگار میخواهد,نه برای کشیدن,برای داغ کردن دستی که خوبی میکند

    دلم سیگار میخواهد,نه برای کشیدن,برای داغ کردن دستی که خوبی میکند
  2. بهار00

    دستهایم را شکستند گلایه ای نیست سهم دست بی نمک شکستن است!

    دستهایم را شکستند گلایه ای نیست سهم دست بی نمک شکستن است!
  3. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    یک جفت گوش میخواهم برای شنیدن. . .سنگین!!! که وقتی حرف هایم تمام شد ، مطمئن باشم چیزی نشنیده است. . . تا شاید چیزی از غرورم بماند برایم . . .!!:cry:
  4. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    ↯گیتارم↯ دیگر ساز نمیزند مدتهاست .... که فقط ✘ زار ✘میزند ...:cry:
  5. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    هی رفیق ! بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی
  6. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    امشـــب یـک جمــله ی تـلـــــخ مهمـــــان من بـــاش ... "بگـــــذار یــــادم نــــــرود" کــه مــرا در شبـــی رو به انتهـــــای زمستـــــان... بــه هیــــچ خدایــــی نسپـــــردی و رفتــــــی......!:(
  7. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    گـاهـی دور از چـشـم ابـرهـا هـم مـیـتـوان عـاشـق شـد مـیـتـوان بـغـض کـرد مـیـتـوان بـاریـد گـاهـی دور از چـشـم مـداد رنگی ها هـم مـیـتـوان نـقـاش شـد مـیـتـوان آسـمـان داشـت مـیـتـوان آبـی شـد امـا گـاهـی دور از چـشـم گـذشـتـه نـمـیـتـوان امـروز را پـشـت هـیـچ فـردایـی پـنـهـان کـرد ...
  8. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    شیشه های شکسته تعویض می شوند … پل های شکسته ، تعمیر … آدم های شکسته ، فراموش !!!:cry:
  9. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  10. بهار00

    تولدت مبارک گل پسر.........

    تولدتون مبـــــــــــــارک:smile: ایشالا که به همه آرزوهای خوبتون برسین:gol::gol:
  11. بهار00

    نخیر تو زیادی دوس داری

    نخیر تو زیادی دوس داری
  12. بهار00

    خوبه ولی به اندازش

    خوبه ولی به اندازش
  13. بهار00

    علیک سلاااااام

    علیک سلاااااام
  14. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  15. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  16. بهار00

    از دست تو.......پووووووووولکی.

    از دست تو.......پووووووووولکی.
  17. بهار00

    خلوتی با خدا

    خــُدایــا بـَراے خـامـوشے شـَب هـاے انتـِظـارم فـَقـَط یکـــ " فـوت " کـافیـست خـاموشـَم کـُن خـَستـه ام ... خدایـا حواسَت هَست ؟ صِداے هِق هِق گریـــه هایم از گَلویے مے آید که تو از رَگَش به من نَزدیکـــ ترے
  18. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    مـی آیــم دردهـایـم را روی ایــن صفحه ی مجـازی مینـویســم ولی هیچـوقت هیچ کس نفهمید مـن اینهـا را واقعـی "درد" میکشــم .. حال من یعنی . . . یک قدم از افسردگی آن طرف تر
  19. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    *گاهی وقتا دلت میخواد تنها باشی تنهای تنها... گاهی وقتا دوس داری کسی ازت نپرسه چیه؟چت شده؟ اما گاهی وقتا کسی رو میخوای واسه گذاشتن سرت رو شونه هاش. کسی که نوازشت کنه بگه: «میدونم دلت بی دلیلِ بی دلیل گرفته. گریه کن ...گریه کن سبک شی....» دلم هوای گریه داره.اما... جایی برای سرم پیدا نمیکنم...
  20. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
بالا