*گاهی وقتا دلت میخواد تنها باشی تنهای تنها...
گاهی وقتا دوس داری کسی ازت نپرسه چیه؟چت شده؟
اما گاهی وقتا کسی رو میخوای واسه گذاشتن سرت رو شونه هاش.
کسی که نوازشت کنه بگه:
«میدونم دلت بی دلیلِ بی دلیل گرفته.
گریه کن ...گریه کن سبک شی....»
دلم هوای گریه داره.اما...
جایی برای سرم پیدا نمیکنم...