You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
بله دلم میاد...:razz:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خب قهر کن...:razz:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نخیر دختره:razz:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خواهش...
نخیر چون سفیده دخمله:D
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
چراشو فقط خودم میدونم...به هیشکیم نمیگم:razz:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نه اتفاقا به برف حسودیم نمیشه...چون دوس ندارم
نه بخاد بیاد اول از اینجا رد میشه میاد طرف شما...
با خانوم برف میحرفم میگم بیاد یکم طرف شما بباره
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
من با شما قهرم:razz:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
اینجا 1 متر نیومده چطور توقع داری اونجا بیاد؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
باشه ایشالا میاد...
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
مگه برف دوس داری؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نه بذار آماده شه میاد دیگه
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
دو ماه دیگه
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
سلام...ممنون خوبم...
شما چیطوری؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نخیر خود خودم بودم....:razz:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
گذاشتم...
اره باور کن:D.تازه از 8.5 نه 7.5 بیدارم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
همین الان چراق از کجا گیر بیارم؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:) اشکال نداره...بهرحال ممنون لطف دارین
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
بله دیگه زیاد روشن مونده سوخته....باید یکی دیگه بگیرم
- بهار00
- ارسال پروفایل