نتایح جستجو

  1. بهار00

    بله دلم میاد...:razz:

    بله دلم میاد...:razz:
  2. بهار00

    خب قهر کن...:razz:

    خب قهر کن...:razz:
  3. بهار00

    نخیر دختره:razz:

    نخیر دختره:razz:
  4. بهار00

    خواهش... نخیر چون سفیده دخمله:D

    خواهش... نخیر چون سفیده دخمله:D
  5. بهار00

    چراشو فقط خودم میدونم...به هیشکیم نمیگم:razz:

    چراشو فقط خودم میدونم...به هیشکیم نمیگم:razz:
  6. بهار00

    نه اتفاقا به برف حسودیم نمیشه...چون دوس ندارم نه بخاد بیاد اول از اینجا رد میشه میاد طرف شما...

    نه اتفاقا به برف حسودیم نمیشه...چون دوس ندارم نه بخاد بیاد اول از اینجا رد میشه میاد طرف شما... با خانوم برف میحرفم میگم بیاد یکم طرف شما بباره
  7. بهار00

    من با شما قهرم:razz:

    من با شما قهرم:razz:
  8. بهار00

    اینجا 1 متر نیومده چطور توقع داری اونجا بیاد؟؟؟

    اینجا 1 متر نیومده چطور توقع داری اونجا بیاد؟؟؟
  9. بهار00

    باشه ایشالا میاد...

    باشه ایشالا میاد...
  10. بهار00

    مگه برف دوس داری؟

    مگه برف دوس داری؟
  11. بهار00

    نه بذار آماده شه میاد دیگه

    نه بذار آماده شه میاد دیگه
  12. بهار00

    دو ماه دیگه

    دو ماه دیگه
  13. بهار00

    سلام...ممنون خوبم... شما چیطوری؟؟

    سلام...ممنون خوبم... شما چیطوری؟؟
  14. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  15. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  16. بهار00

    نخیر خود خودم بودم....:razz:

    نخیر خود خودم بودم....:razz:
  17. بهار00

    گذاشتم... اره باور کن:D.تازه از 8.5 نه 7.5 بیدارم

    گذاشتم... اره باور کن:D.تازه از 8.5 نه 7.5 بیدارم
  18. بهار00

    همین الان چراق از کجا گیر بیارم؟؟؟

    همین الان چراق از کجا گیر بیارم؟؟؟
  19. بهار00

    :) اشکال نداره...بهرحال ممنون لطف دارین

    :) اشکال نداره...بهرحال ممنون لطف دارین
  20. بهار00

    بله دیگه زیاد روشن مونده سوخته....باید یکی دیگه بگیرم

    بله دیگه زیاد روشن مونده سوخته....باید یکی دیگه بگیرم
بالا