کم سرمایه ای نیست
داشتن آدمهایی که حالت را بپرسند...
همان هایی که از پاکیشان دوستی آغاز می شود، از صداقتشان دوستی ادامه می یابد و از وفایشان دوستی پایانی ندارد.
وصیت کرده ام بعد از مرگم؛ همراه من
دوتا فنجان چای هم دفن کنند!!
شاید صحبت های من با خدا به درازا کشید…
بهرحال دلخوریها کم نیست ازبندگانش …
همانهایی که بی اجازه واردشدند
خودخواهانه قضاوت کردند
بی مقدمه شکستند
وبی خداحافظی رفتند!
سکوت که مي کني
وزن جهان را تنها به دوش مي کشم!
و کم که مي آورم
زمين آنقدر کند مي چرخد
که تو توي تقويم مي ماسي
و من
آونگ مي مانم
بين حقيقتِ تو
و افسانه اي که از تو در سرم دارم!
سکوت که مي کني
شب پشتِ پلک هاي سکوت
حتم مي کند که تو هم تنهايي
غم موهایم را داشتم که یکدست و لخت نیست که میریزد
و چقدر ناسپاسی ات کردم
و ندیده بودم کودکی که موهایش را شیمی درمانی برده است
ولی ایمانش به تو ازمن بیشتر است و میخندد
و میخند و راضیست به رضای تو
و من چه ناسپاسم