نتایح جستجو

  1. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    ادم ها کوچه ها کافه ها روزهای پاییز زمستان... می ایندو می روند...!!! اما من هر روز تورا که نیستی دوره می کنم.....!!!!
  2. بهار00

    جمله های زیبا

    گاهی باید از دیگران فاصله بگیری .!. اگر اهمیت دادند ارزشت را خواهی فهمید ... و اگر اهمیت ندادند... خواهی فهمید کجا ایستاده ای ...
  3. بهار00

    :surprised: Z ????????

    :surprised: Z ????????
  4. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    کاش آن روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد کمی هم به فکر دل یاس بود باید اینگونه مینوشت چه شقایق باشد و چه نه زندگی اجبار است..
  5. بهار00

    باشه...مرسی فعلن خدافظ...

    باشه...مرسی فعلن خدافظ...
  6. بهار00

    بده من نگهش دارم یه روز به درد میخوره

    بده من نگهش دارم یه روز به درد میخوره
  7. بهار00

    ما همینجوریشم خوشگلیم لازم نیس بریم خوشگل شیم...:king:

    ما همینجوریشم خوشگلیم لازم نیس بریم خوشگل شیم...:king:
  8. بهار00

    باشه الان باید برم...بعدا بهت یکی دوتا طرح میدم..

    باشه الان باید برم...بعدا بهت یکی دوتا طرح میدم..
  9. بهار00

    خب ما چیکار کنیم؟؟؟

    خب ما چیکار کنیم؟؟؟
  10. بهار00

    :surprised: خواهش میکنم....کاری نکردم

    :surprised: خواهش میکنم....کاری نکردم
  11. بهار00

    سلام... نه یهو شمارو دیدم:biggrin:

    سلام... نه یهو شمارو دیدم:biggrin:
  12. بهار00

    :w45::w45:

    :w45::w45:
  13. بهار00

    :redface: قلبونت...

    :redface: قلبونت...
  14. بهار00

    :biggrin: چشم...احترام از چه نوعی بذارم؟؟؟

    :biggrin: چشم...احترام از چه نوعی بذارم؟؟؟
  15. بهار00

    نه بابا دیگه وقتشه....:D من 72/10/9

    نه بابا دیگه وقتشه....:D من 72/10/9
  16. بهار00

    :biggrin: چرا مگه بده؟؟؟

    :biggrin: چرا مگه بده؟؟؟
  17. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  18. بهار00

    زدی تو کار عروس هااااا...نکنه میخای عروس شی؟؟:D

    زدی تو کار عروس هااااا...نکنه میخای عروس شی؟؟:D
  19. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  20. بهار00

    خواهش میکنم....:confused:

    خواهش میکنم....:confused:
بالا