منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
گفتگوهای تنهایی
ادم ها کوچه ها کافه ها روزهای پاییز زمستان... می ایندو می روند...!!! اما من هر روز تورا که نیستی دوره می کنم.....!!!!
بهار00
ارسال #7,245
Jan 8, 2015
تالار:
ادبیات
جمله های زیبا
گاهی باید از دیگران فاصله بگیری .!. اگر اهمیت دادند ارزشت را خواهی فهمید ... و اگر اهمیت ندادند... خواهی فهمید کجا ایستاده ای ...
بهار00
ارسال #4,392
Jan 8, 2015
تالار:
ادبیات
:surprised: Z ????????
:surprised: Z ????????
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 8, 2015
گفتگوهای تنهایی
کاش آن روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد کمی هم به فکر دل یاس بود باید اینگونه مینوشت چه شقایق باشد و چه نه زندگی اجبار است..
بهار00
ارسال #7,243
Jan 7, 2015
تالار:
ادبیات
باشه...مرسی فعلن خدافظ...
باشه...مرسی فعلن خدافظ...
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
بده من نگهش دارم یه روز به درد میخوره
بده من نگهش دارم یه روز به درد میخوره
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
ما همینجوریشم خوشگلیم لازم نیس بریم خوشگل شیم...:king:
ما همینجوریشم خوشگلیم لازم نیس بریم خوشگل شیم...:king:
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
باشه الان باید برم...بعدا بهت یکی دوتا طرح میدم..
باشه الان باید برم...بعدا بهت یکی دوتا طرح میدم..
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
خب ما چیکار کنیم؟؟؟
خب ما چیکار کنیم؟؟؟
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
:surprised: خواهش میکنم....کاری نکردم
:surprised: خواهش میکنم....کاری نکردم
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
سلام... نه یهو شمارو دیدم:biggrin:
سلام... نه یهو شمارو دیدم:biggrin:
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
:w45::w45:
:w45::w45:
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
:redface: قلبونت...
:redface: قلبونت...
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
:biggrin: چشم...احترام از چه نوعی بذارم؟؟؟
:biggrin: چشم...احترام از چه نوعی بذارم؟؟؟
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
نه بابا دیگه وقتشه....:D من 72/10/9
نه بابا دیگه وقتشه....:D من 72/10/9
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
:biggrin: چرا مگه بده؟؟؟
:biggrin: چرا مگه بده؟؟؟
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
[IMG]
[IMG]
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
زدی تو کار عروس هااااا...نکنه میخای عروس شی؟؟:D
زدی تو کار عروس هااااا...نکنه میخای عروس شی؟؟:D
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
[IMG]
[IMG]
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
خواهش میکنم....:confused:
خواهش میکنم....:confused:
بهار00
ارسال پروفایل
Jan 7, 2015
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
8
9
10
اول
قبلی
10 از 10
برو به صفحه ی
برو
جستجو
بالا