ای خدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالا مثلا اسم منو دزدید خوشش بیاد میاد خواستگاریم :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
ماشینت کو پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا عکسش نیست ؟؟؟:biggrin::eek:
به به می بینم سایت دست و دلبازیم هست و اگه اصرار کنید در نهایت یک ماشین خوب بهتون میده .
موافقید نمایشگاه راه بندازیم و ماشین هامونو بذاریم اونجا تا به فروش برسه و بعد با پولش باشگاه رو از ادمین بخریم ؟؟؟؟؟