فرزاد حسنی بخاطر وسعت و عمق اطلاعات ، سیطره بر بحث ، شجاعت مثال زدنی و........................
مهمتر از همه اینکه مثل خودم شیرین زبونه . نیشم که میزنه شیرین نیش میزنه
اصلا ناراحت نمیشم . خیلی هم خوشحال شدم که گفتید . قبلا با مدیر بخش عکس صحبت کردم و ازشون معذرت خواستم که عکس هام تکراریه . راستش موقع سرچ خیلی مشخص نیست . با وجود اینکه سرچ میکنم ولی خب پیش میاد
ایها الناس این اریو راد داره کاری میکنه منم برم یک تاپیک در مورد لبنان و سواحل دریای مدیترانه بزنم توشم غذاهایی مدیترانه ای و نحوه زندگی لبنانی ها رو بزنم همه هوس لبنان رفتن به سرتون بزنه