نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    اسمت رو وارد کن ماشینت رو ببین....!!!!باحاله!!بیا..

    هر چه کمتر بهتر . برا مراسم عقد و عروسیت هم پول بمونه بریم هفت شبانه روز جشن بگیریم
  2. ZEUS83

    اسمت رو وارد کن ماشینت رو ببین....!!!!باحاله!!بیا..

    ای جونم . میخواستی چونه بزنی . بریم یک سرور هم بگیریم از دست این سرور هندلی خلاص شیم
  3. ZEUS83

    اسمت رو وارد کن ماشینت رو ببین....!!!!باحاله!!بیا..

    فقط ماشین بخر ببین برات چک سقید گذاشتم هر کدومو خواستی بردار ای جونم . به تو میگن دوست دست و دلباز
  4. ZEUS83

    عکس های بسیار زیبا از رنگین کمان

    ببخشید تشکر ندارم
  5. ZEUS83

    اسمت رو وارد کن ماشینت رو ببین....!!!!باحاله!!بیا..

    پس دیگه حسودی نکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  6. ZEUS83

    محمد اقا رای دادم فقط ببخشید که تشکر نداشتم تا تشکر کنم

    محمد اقا رای دادم فقط ببخشید که تشکر نداشتم تا تشکر کنم
  7. ZEUS83

    سلام خوبی چه خبر

    سلام خوبی چه خبر
  8. ZEUS83

    بهترین مجری مرد برنامه های سیما

    فرزاد حسنی بخاطر وسعت و عمق اطلاعات ، سیطره بر بحث ، شجاعت مثال زدنی و........................ مهمتر از همه اینکه مثل خودم شیرین زبونه . نیشم که میزنه شیرین نیش میزنه
  9. ZEUS83

    بهترین خواننده سنتی ایران

    استاد شجریان
  10. ZEUS83

    بهترین خواننده پاپ ایرانی ؟

    حمید عسکری
  11. ZEUS83

    بهترین کارگردان مرد سیمای ایران

    مهدی فخیم زاده
  12. ZEUS83

    بهترین کارگردان زن ایران

    رخشان بنی اعتماد
  13. ZEUS83

    اسمت رو وارد کن ماشینت رو ببین....!!!!باحاله!!بیا..

    اون ماشین دومی رو خریدارم . محمد اقا چی بهش گفتی اونو بهت داد ؟؟؟؟
  14. ZEUS83

    اسمت رو وارد کن ماشینت رو ببین....!!!!باحاله!!بیا..

    خووووووووووو کم داده بودی دیگه !!!!!!!!! باید سبیل طرفو چرب میکردی . ببین به محمد اقا چی داده . من از حسودی دارم میترکم
  15. ZEUS83

    اسمت رو وارد کن ماشینت رو ببین....!!!!باحاله!!بیا..

    نه اهدا نکن حیفه اونا الان قیمیتیه نگهدار قرار شده همه ماشین هامونو بفروشیم سایتو بخریم
  16. ZEUS83

    اسمت رو وارد کن ماشینت رو ببین....!!!!باحاله!!بیا..

    خوش به حال شما ها . من هر دوتاشم میخواهم . ایول عجب ماشین هایی . حاضرم هامرمو بدم 206 رو هم سر میدم اینا رو می گیرم . موافقید قولنامه کنم؟؟؟؟؟؟
  17. ZEUS83

    اسمت رو وارد کن ماشینت رو ببین....!!!!باحاله!!بیا..

    التماس نکن !!!!!!!!!!!!! گوشت ببرم خین بیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یادش بخیر از همون اول یک زیر میزی بهش میدادی بنز بهت میداد
  18. ZEUS83

    رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به روایت طنز !

    اصلا ناراحت نمیشم . خیلی هم خوشحال شدم که گفتید . قبلا با مدیر بخش عکس صحبت کردم و ازشون معذرت خواستم که عکس هام تکراریه . راستش موقع سرچ خیلی مشخص نیست . با وجود اینکه سرچ میکنم ولی خب پیش میاد
  19. ZEUS83

    اینجوریاست؟پس بوشهری های خونگرم هم بیان اینجا

    ایها الناس این اریو راد داره کاری میکنه منم برم یک تاپیک در مورد لبنان و سواحل دریای مدیترانه بزنم توشم غذاهایی مدیترانه ای و نحوه زندگی لبنانی ها رو بزنم همه هوس لبنان رفتن به سرتون بزنه
بالا