زینب جون به دادم برس. اعصابم خرد شده
تو این تب پیام های شما من یک پیام دارم دفعه اوله می بینم روش نوشته پیام های منتظر تایید بازدید کنندگان صفحه مشخصات شما
هر چی روش کلیک میکنم فایده نداره . همونجا ائینه دق من شده . چی کار کنم این پیام بره یا خونده بشه ؟؟؟:gol::gol::gol: