وووووووووووووووووووووووووووووووووووو.............اقا من الان در حد خیلی زیاد غافلگیرم ... با اینکه الان یه هفته است خودم میگم غافلگیرک کنین ........ ولی زدن این تایپیک اونم الان واقعا غافلگیرم کرد
مرسی زهره جونم ابجی خودمی .... دوست دارمممممممممممممممم