نتایح جستجو

  1. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    اخراجم کنید اما اخطار هرگززززززززززززززززززززززززززز...... گفته باشم متنفرم اگر یه روز اخطار بگیرم دیگه کلا نمیام...
  2. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    من که خیلی دوست دارم ..... چطور تا حالا متوجه نشدی؟؟؟؟ اومدم شیراز متوجه ات میکنم
  3. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    سه روز نیست تا جمعه نیستم چند روزم شیرازم این مریم التماس کرده برم خونشون گناه داره:D 7 تا ماتیک؟؟؟.....وای راست میگیاااااا ..... عصر میام چندتا ازت میگیرم;) به موقعش نرمت میکنم:cool: کجا؟؟؟ حالا تایپیک من شد وقت تلفی .... خونت همین الان حلال شد بگو محمود تو اون روزایی که من هستم باشدش نجاتت...
  4. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    پیام بازرگانی... پیام بازرگانی... باشگاه مهندسان ایران...خلیج فارس...باغبان-بوشهر تولدم مبارک.
  5. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    نمبینمت .... :cool::cool: زهره از اینکارا نمیکنه ..... من از اخطار متنفرم:razz:
  6. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    زهرا جان تولدت مبارک :w14::w14::w14::w14::w14::w14::w14::w14::w14::w14::w14: :w40:
  7. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    مریم : زهرا جونم تولدت مبارک.
  8. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    زهره : زهرا جونم تولدت مبارک.
  9. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    :w15::w15::w15::w15::w15: خیلی باحالی مریم:w15::w15::w15::w15::w15: جرات داری من باشم تو بشینی اری نکن دعوا و گیس و گیس کشی را بیفته هاااااا:w08:
  10. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    چرا بهش بگو بده دست خلبان تا خود خلبان بیاد بهم بده تولدم مبارک.
  11. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    دلم میخااااااااااااااااددددددددددددد تولدم مبارک.
  12. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    کوه کندی.....:w12:چشمک و زبونک کو کادوت؟؟؟؟تایپیک که نشد برای من عروسک ....:w07: امروز عصر برو بخر بده سرمد فردا بهم بده :w16::w07::w12:
  13. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    اومدم .... اینجا نکنی پر از اسپماااا هر پستی میدید بگید تولدت مبارک تا پستاتون مفید بشه....زبونک
  14. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    نه بابا کلی کار دارم مریمی نمیدونم چی ببرم چی نبرم؟؟؟؟ مریم تولد افسون کی هست اگر همن زودیاست بگو تا کادوشو بیارم تاه عیدیاتونم خرج کردما نیایید بگید عیدی بده هاااااا ... ندارمممممم
  15. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    قربونت برم بغض نکن دیگه من نمیدونستم عزیزم ایشالله تولد بعدیت تلافی میکنم درس درمون:gol: حالا خداروشکر گوش داری؟:D
  16. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    یهووووووووووووووووووووووووووو بخاطر کاد هم که شده با کله میاممممممممممممم... چشمک ممنونم افسون مهربونم
  17. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    باشگاه مهندسان ایران...خلیج فارس...باغبان-بوشهر
بالا