ممنونم از داستان زیباتون
اما به نظرم همه چیز خیلی توش خوبه و ارومه در حالی که تو زندگی واقعی اینجوری نیست
یا مثلا این خواهر و برادر این همه به هم محبت میکنن در حالی که بلاخره خواهر برادرا یه جایی این همه تفاهم ندارن ....
خلاصه خواستم بگم یه جورایی خیلی مصنوعی همه چیز ارومه ...