نتایح جستجو

  1. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    مرسییییییییییییییی گلابببببببببمممممممممممم چه تبریکی الان کلی ذوق زده ام اصلا نمیدونم چطوری شادی مو نشونت بدم ممنونم عزیزدلم منم برای تو بهترین ها رو آرزو میکنم دوست دارم گلابم:heart::gol::heart::gol:
  2. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    يه عروسك ، يا چيزاي تزيني:redface: بسلامتی یادت اومد;) قربونت برم چشمممممممممممممم تشکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر :surprised::eek: چشم سیما جونم ....به روی چشمممم:gol::heart::gol:
  3. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    ااااااا اخه من فردا نیستم من همین تبریکات الانتو قبول دارم ....
  4. زهرا فرشید

    نقد "روزگار مهري و مهران"

    ممنونم از داستان زیباتون اما به نظرم همه چیز خیلی توش خوبه و ارومه در حالی که تو زندگی واقعی اینجوری نیست یا مثلا این خواهر و برادر این همه به هم محبت میکنن در حالی که بلاخره خواهر برادرا یه جایی این همه تفاهم ندارن .... خلاصه خواستم بگم یه جورایی خیلی مصنوعی همه چیز ارومه ...
  5. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    :eek::surprised::eek::surprised::eek::surprised:
  6. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    نه عزیزم به موقع رسیدی فردا تولدمه ....
  7. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    واااااااااااااا حباااااااااااااااااااب ................... خیلی بی وفا شدیااااااا .... گریه شدید
  8. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    سوغاتی؟؟؟؟:surprised: همونی که بهت گفتم میخای؟؟؟؟چندتا؟؟؟کاما یا نصف یا ربع؟؟؟:w07: یعنی اینقدر پست بارون میشه اینجا؟؟؟؟؟:eek: چه خوشههههه ایولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل:w40::w40::w40:
  9. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    یهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
  10. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    ایول افسونم .... فقط بگو پایین هر پست بنویسن تولدت مبارک. تولدم مبارک
  11. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    فکر کنم خودم از فردا نباشم تولدم مبارک نمیشه....
  12. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    اما من متنفرم من اگر از کسی یا یه جایی اخطار بگیرم دیگه به اونجا برنمیگرم یا با اون طرف حرف نمیزنم حتی نگاهشم نمیکنم
  13. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    دلشو شکوندی ..... :cry: تولدم مبارک:heart::gol:
بالا