مرسی زهره عزیزم:gol:
آبجی کوچیکه مهربون خودم:redface::gol::heart:
اره متاسفانه یه هفته نیستم ..... ممنونم ..... خیلی ممنونم ....هر وقت دیدمت یه بوس گنده ازت میگیرم:redface:
سلامت باشی عزیز دلم
منم برات بهترین ها رو میخام ... ایشالله زیر سایه پدر و مادر مهربونت عمری طولانی با یه دنیا شادی داشته باشی