نتایح جستجو

  1. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    ممنونم عزیزدلم:heart::gol:
  2. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    مرسی عزیزم :surprised::gol: :gol:
  3. زهرا فرشید

    تولد یه گل تالار کشاورزیه......آقاسعید(دالین)

    جالبه من از سعید یه روز کوچیکترم:redface::gol::redface::gol::redface:
  4. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    این عکسا شاهکارای خومه تقدیم به همه عزیزانم این عکسا شاهکارای خومه تقدیم به همه عزیزانم
  5. زهرا فرشید

    تولد یه گل تالار کشاورزیه......آقاسعید(دالین)

    سعید جان چندتا از عکساهایی که خودم گرفتم رو بهت هدیه میدم:redface:
  6. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65
  7. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    تولد یه گل تالار کشاورزیه......آقاسعید(دالین)
  8. زهرا فرشید

    تولد یه گل تالار کشاورزیه......آقاسعید(دالین)

    تولد یه گل تالار کشاورزیه......آقاسعید(دالین)
  9. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    مرسی زهره عزیزم:gol: آبجی کوچیکه مهربون خودم:redface::gol::heart: اره متاسفانه یه هفته نیستم ..... ممنونم ..... خیلی ممنونم ....هر وقت دیدمت یه بوس گنده ازت میگیرم:redface: سلامت باشی عزیز دلم منم برات بهترین ها رو میخام ... ایشالله زیر سایه پدر و مادر مهربونت عمری طولانی با یه دنیا شادی داشته باشی
  10. زهرا فرشید

    تولد یه گل تالار کشاورزیه......آقاسعید(دالین)

    سعید جانم تولدت مبارک :heart::heart: ایشالله 120 نه 220 نه 320 نه ایشالله خدا یه عمر طولانی با عزت و سلامتی بهت بده برات بهترین ها رو آرزو میکنم :gol: :w33::w32::w33::w32::w33: :w31::w31::w31: :w40::w14::w40::w14:
  11. زهرا فرشید

    تولدت مبارکککککککککک

    تولدت مبارکککککککککک
  12. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    تولد سعید dalin است الان براش تایپیک میزنم
  13. زهرا فرشید

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    راستشو بگم؟؟؟؟؟ نشستم هی میخندم می پستا رو میخونم خوش خوش میخندم اقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی خوشحالم....تا الان چندتا عروسک گیرم اومده الهی شکرررررررررررر خدایا عروسکامو زیاد کن ممنونم زهره مهربونمممممممممممممممممم عزیزمی .... ظهر که افسون گفت برو تایپک تولدتو ببین گفتم...
بالا