گفتم که اصلا به من ربطی نداره اون بازیگر کی بود و شیرین عقل بود یا نبود ..من مطمئنم اون بازی هم هوادارای داماش فحش دادن هم استقلال ..فحششون هم فقط مافیا نبوده ..متاسفانه شما خیلی با تعصب نگاه میکنین ..
کاری هم با مصاحبه های عابدینی و مربیای دیگه درباره رشت و اینا ندارم ..
منظورم از اون بازی هم...