نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    برنامه ویتامین 3 پنج شنبه فتح اله زاده و پسرشو دعوت کرده بود.. علی ضیا هم هر چی خواست بهشون تیکه انداخت ..کلی خندیدیم بهش ..اینم یه قسمتش ..
  2. GAME_OVER

    هنر تزئین در کیک های روسی

    خیلی جالبن اینا رو هر کی ببینه امکان نداره بفهمه که کیکه .. واقعا جالب بود ..
  3. GAME_OVER

    ریز میبینمتون ...[IMG]

    ریز میبینمتون ...[IMG]
  4. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    درسته خودشه ..:D وقتی تو هامبورگ بوده ..با لباس بابانوئل ..:دی
  5. GAME_OVER

    هان خو پرسیدی داریم یا نه فکر کردم توم میخوای بزنی:razz: ..اینقد لطیف نباش بابا بزن طوریش نمیشه ..:D

    هان خو پرسیدی داریم یا نه فکر کردم توم میخوای بزنی:razz: ..اینقد لطیف نباش بابا بزن طوریش نمیشه ..:D
  6. GAME_OVER

    خمپاره از اولم نداشتیم خوشدست نیست...ولی اگه بخوای از اونجا بزنیش یه سری موشک هست که از راه دور...

    خمپاره از اولم نداشتیم خوشدست نیست...ولی اگه بخوای از اونجا بزنیش یه سری موشک هست که از راه دور دقت خوبی داره ..:D
  7. GAME_OVER

    توپ دم دست نداریم ..تموم کردیم ..:D توپ که درد نداره ..حالا توپ بسکت باشه بد نیست ..:D

    توپ دم دست نداریم ..تموم کردیم ..:D توپ که درد نداره ..حالا توپ بسکت باشه بد نیست ..:D
  8. GAME_OVER

    آره باو خیالت راحت ..حالا شایدم یه نارنجکی چیزی هم پرت کنم ...چیزی نیست که ..:D خون نداره که...

    آره باو خیالت راحت ..حالا شایدم یه نارنجکی چیزی هم پرت کنم ...چیزی نیست که ..:D خون نداره که ..الانم قسطی داره زندگی میکنه ..:D
  9. GAME_OVER

    ای بابا تو چقد نازکی کاریش ندارم که .. حالا فوقش 5 دقیقه خفه ش کنم نزارم نفس بکشه یا از وسط نصفش...

    ای بابا تو چقد نازکی کاریش ندارم که .. حالا فوقش 5 دقیقه خفه ش کنم نزارم نفس بکشه یا از وسط نصفش کنم ..همین کارای کوچولو..طوری نمیشه که ..[IMG]
  10. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    حدس بزنید این آقا کیه ؟؟:D
  11. GAME_OVER

    هان بابا تو اینکاره نیستی خودم بودم زنده ش نمیزاشتم ..ایییییش..:D

    هان بابا تو اینکاره نیستی خودم بودم زنده ش نمیزاشتم ..ایییییش..:D
  12. GAME_OVER

    نه به یکی بگو که ایرانه و بهش دسترسی داره ...:D

    نه به یکی بگو که ایرانه و بهش دسترسی داره ...:D
  13. GAME_OVER

    هان بد شد که ..[IMG] خو نمیشه یه کاریش بکنی ..:D

    هان بد شد که ..[IMG] خو نمیشه یه کاریش بکنی ..:D
  14. GAME_OVER

    جدی میگی ؟ هان اگه بهش دسترسی داری یکی از طرف من بزنش ..:D

    جدی میگی ؟ هان اگه بهش دسترسی داری یکی از طرف من بزنش ..:D
  15. GAME_OVER

    هان خیلیم دلم میاد ..باشه خو هیچی بهش نمیدیم ..:D ناصر که پسمل عمه ت نبود که ..بود؟ :D

    هان خیلیم دلم میاد ..باشه خو هیچی بهش نمیدیم ..:D ناصر که پسمل عمه ت نبود که ..بود؟ :D
  16. GAME_OVER

    هییی بد نیستم مثل همیشه تکراری میگذره .. مرسی بابت کیک خیلی خشمله ..اون تیکه سیبیلای بابانوئلم...

    هییی بد نیستم مثل همیشه تکراری میگذره .. مرسی بابت کیک خیلی خشمله ..اون تیکه سیبیلای بابانوئلم میدیم ناصر بخوره ..:D
  17. GAME_OVER

    سیلام دخمل دایی ..چطوری خوبی؟ چه خبرا؟

    سیلام دخمل دایی ..چطوری خوبی؟ چه خبرا؟
  18. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    حدود 200 هوادار شيرازي در حمايت از تيم فوتبال پرسپوليس امروز در فرودگاه شهيد دستغيب شيراز حضور پيدا کردند. کاروان تيم فوتبال پرسپوليس براي ديدار مقابل فجر ساعت 16:50 امروز به فرودگاه شهيد دستغيب شيراز رسيد. حدود 200 هوادار براي استقبال از بازيکنان و کادر فني پرسپوليس به فرودگاه آمده...
  19. GAME_OVER

    [IMG]

    [IMG]
  20. GAME_OVER

    همیشه تو لیوان جوراب میشوری ؟:D آخرین نفری که با لیوانش آب خورد الان 10 ساله که ناپدید شده ..:D

    همیشه تو لیوان جوراب میشوری ؟:D آخرین نفری که با لیوانش آب خورد الان 10 ساله که ناپدید شده ..:D
بالا