نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    کسی که میخواد بره سربازی براش آش میپزن ..:D بعد که رفت اونجا همش املت میخوره ..

    کسی که میخواد بره سربازی براش آش میپزن ..:D بعد که رفت اونجا همش املت میخوره ..
  2. GAME_OVER

    خو من آش خیلی دوست دارم ای همه رفتی هواخوری چیزی نگفتم حالا یه آش نمیخوای بدی ..:D

    خو من آش خیلی دوست دارم ای همه رفتی هواخوری چیزی نگفتم حالا یه آش نمیخوای بدی ..:D
  3. GAME_OVER

    تازه باید آش بدی ..خخخخخ

    تازه باید آش بدی ..خخخخخ
  4. GAME_OVER

    خو نمیشه دیگه ..میخوای به ابجی مریم بگم با هم سعی کنیم ؟.:D خو فقط به من بگیااا ..:D

    خو نمیشه دیگه ..میخوای به ابجی مریم بگم با هم سعی کنیم ؟.:D خو فقط به من بگیااا ..:D
  5. GAME_OVER

    هر چی فکر میکنم میبینم نمیشه ..:D خو دقیقشو به کسی نگیاا من تاپیکشو بزنم ..:D

    هر چی فکر میکنم میبینم نمیشه ..:D خو دقیقشو به کسی نگیاا من تاپیکشو بزنم ..:D
  6. GAME_OVER

    سعی میکنم ولی قول نمیدم..:D کی میری حالا ؟:w05:

    سعی میکنم ولی قول نمیدم..:D کی میری حالا ؟:w05:
  7. GAME_OVER

    مگه میشه من نگم.. میشه ؟[IMG] هی وای اونجام هواخوریا اونجام هستن ..:D

    مگه میشه من نگم.. میشه ؟[IMG] هی وای اونجام هواخوریا اونجام هستن ..:D
  8. GAME_OVER

    بابایی چنا سر پیری رفتی بسیجی شدی همساده ها چی میگن ..:D خوبه ..حداقل بری سربازی دیگه هواخوری...

    بابایی چنا سر پیری رفتی بسیجی شدی همساده ها چی میگن ..:D خوبه ..حداقل بری سربازی دیگه هواخوری نمیری ..خیالم راحته ..:D
  9. GAME_OVER

    هی وای من بسیجی شدییییی؟؟؟؟؟؟؟؟[IMG] هان خوبه خو تجربه شده .. بری سربازی باید هر روز از این ملق...

    هی وای من بسیجی شدییییی؟؟؟؟؟؟؟؟[IMG] هان خوبه خو تجربه شده .. بری سربازی باید هر روز از این ملق بازیا دربیاری ..:D
  10. GAME_OVER

    هان پیر شدی دیگه ..:D بابایی تو باید زمان هیتلر سربازی میرفتی نه الان ..:D باز میخوای ما دو تا...

    هان پیر شدی دیگه ..:D بابایی تو باید زمان هیتلر سربازی میرفتی نه الان ..:D باز میخوای ما دو تا طلفک رو تهنا بزاری ..[IMG]
  11. GAME_OVER

    نه هست ..پیداش میکنیمممممم:D هی وای بابایی نگفته بودی سرباز فراری هستی ..:D

    نه هست ..پیداش میکنیمممممم:D هی وای بابایی نگفته بودی سرباز فراری هستی ..:D
  12. GAME_OVER

    طفلکی اون ..حالا منو بعضیا میخوایم بریم پیداش کنیم برش گردونیم..مامان دار بشیم . ..:D هان توم...

    طفلکی اون ..حالا منو بعضیا میخوایم بریم پیداش کنیم برش گردونیم..مامان دار بشیم . ..:D هان توم تازگیا کم میای ..نکنه میخوای بری .:D
  13. GAME_OVER

    چقدم سالمه تفریحاتت ..:D میگم کسی هم هست که یادش باشه یه زمانی خرمن خرمن مو داشتی ؟..فقط خودت...

    چقدم سالمه تفریحاتت ..:D میگم کسی هم هست که یادش باشه یه زمانی خرمن خرمن مو داشتی ؟..فقط خودت یادته ..:D هیچی ازش خبر ندارم ..دیگه نمیاد ..
  14. GAME_OVER

    هی وای من چیکارت کنم که دیگه نری هواخوری...یا باید اونا بازداشت بشن یا خودت ..:D میگم بابایی کسی...

    هی وای من چیکارت کنم که دیگه نری هواخوری...یا باید اونا بازداشت بشن یا خودت ..:D میگم بابایی کسی هم هست که یادش باشه ؟ من تا حالا ندیدم..:D
  15. GAME_OVER

    کار بدی کردی ..:razz: نه تو دروغ که نمیگی من یادم نمیاد ..:D

    کار بدی کردی ..:razz: نه تو دروغ که نمیگی من یادم نمیاد ..:D
  16. GAME_OVER

    پس هواخوریا بازداشت بودن ..:D همینجا ..usk..:) هان بابایی مطمئنی ؟ من یادم نمیاداا ..:D

    پس هواخوریا بازداشت بودن ..:D همینجا ..usk..:) هان بابایی مطمئنی ؟ من یادم نمیاداا ..:D
  17. GAME_OVER

    هان بازداشت بودی ..:D هان فعلا نه ..هنو کارای فارغ التحصیلمم انجام ندادم .. نگو بابایی الان...

    هان بازداشت بودی ..:D هان فعلا نه ..هنو کارای فارغ التحصیلمم انجام ندادم .. نگو بابایی الان بعضیا میاد موای منو میکشه ..:D
  18. GAME_OVER

    هان میبینم میبینم ...سالی یه بار ..:D هیچ ..بیکاریم ..الکی میگذره ..:w05: هان چنبار دیگه بگیرنت...

    هان میبینم میبینم ...سالی یه بار ..:D هیچ ..بیکاریم ..الکی میگذره ..:w05: هان چنبار دیگه بگیرنت تا دیگه نری ..البت خودم با سند میام درمیارمت ..:D
  19. GAME_OVER

    سلاااام .. هان بابایی چه عجب یادی از دختر تهنات کردی ..[IMG]... هواخوریا کوجان ..:D

    سلاااام .. هان بابایی چه عجب یادی از دختر تهنات کردی ..[IMG]... هواخوریا کوجان ..:D
بالا