نگفتم فقط تو رشت گوش پسراشونو میگیرن ..منظورم این بود که بخاطر اینکه پسرش فحاشی ها رو نشنوه روی گوشش رو گرفتن ..چون شما گفتی هوادارای ما فقط گفتن "مافیا" ...فکر نکنم بخاطر مافیا گفتن لازم باشه رو گوش پسرش رو بگیره ..البته اون قضیه ربطی به ما نداره..
عادل جون ما هم نیست نمیدونم شما چرا اصرار داری...