hi my friend, how is it going? first of all i should thank u for adding me and i appricate your attention
then i must apologie for Cunctation in Replying your post
خوب شکلک های منم بیان گر شوخی بوود دیگه :redface:
من که نمی خواستک به آرامش توهین کنم,فقط می گم ,مدیر باید پروفایلش به روی همه ی کاربرا باز باشه :razz::razz::razz: (آرامش خانوم مدیری گفتن ,مثلا ما زیر دستای شماییم:razz: این چه کاریه؟)
سلام نیلگون ,چه خبر؟
امشب شارژ ADSL ام تموم می شه ,سعی می کنم با دایال آپ هر هفته بهت سر بزنم دلم برات تنگ می شه آبجی
اون موضوع رو گفتم ,گفت می خواد طبق برنامه ی پارسه بخونه اگه بخواد بیاد باز باید شارژ ADSL بگیره
شاید تابستون اومد
تو لیست دوستای آرامش فقط یکی من نیستم و خواجه حافظ شیرازی :surprised:
دیگه چه دلیلی داشت که پروفایلشو ببنده نمی دونم
انقدر حرسم می گیره می بینم آدما پروفایلشونو می بندن ,اونم کی؟ ARAMESH
تو زمانی می تونی قضاوت کنی که کاملا با برخورد اجتماعی من,توانایی من , ظاهر من و روحیات و اخلاقم آشنایی داشته باشی ;) پس زود قضاوت نکن
ضمنا طرز فکر من مخصوصه منه ,شما هم بهتره , با لحن بهتری حرف بزنی
به خدا همون شب که گفتی بهش گفتم , ولی گفت من دیگه نه تو باشگاه نه تو فرهیختکان نمی رم (تا قبل کنکور ارشدش) تو پارسه شرکت کرده داره می خونه
ولی به خاطرت بازم بهش می گم [IMG]
سلام خوبی؟
نه ,من داداشمو از همه بیشتر می شناسم ,اون ممکنه تو برخوردش با دوستاش خیلی باحال و شوخ و یه نمه احساساتی باشه ولی خییلی جدی تر از این حرفاست و بهت قول می دم تا حالا عاشق نشده
الان با یه نفر هست ,فکر نمی کنم همزمان حوصله داشته باشه با کس دیگه ای باشه:razz:
خوب همه ساکت من می خوام جدی شم:razz:
از نظر من (کاملا شخصی) هیچ دختری ارزش اینو نداره که آدم به خاطرش خودشو کوچیک کنه یا درخواستی بش بده ,مخصوصا اگه تو نت باشه