بله,میبینم که نیلگون هم دوباره با ما قهر کرده :razz:
پیداش هم نیست, از یابنده خواهش مندیم که با دست ادب برشگردونه باشگاه وگرنه خودمون می آیم برش می گردونیم:D
ضمنا از مژده گانی هم خبری نیست به علت گم شدن سبد ذخیره ی ارزی :razz:
I look up to the sky
And now the World is mine
Ive known it all my life
I made it, I made it!
I used to dream about, the life I'm living now
I know that theres no doubt.
I made it, I made it!
HI MY FRIEND:-)