نتایح جستجو

  1. oneunited

    خواهش می کنم ,وظیفه بود دوست من:smile: این گل وگلاب و خوب اومدی , کلا تو خوب می آی ولی زود می...

    خواهش می کنم ,وظیفه بود دوست من:smile: این گل وگلاب و خوب اومدی , کلا تو خوب می آی ولی زود می ری . مثل من کنه باش ,بیا و بمون :d
  2. oneunited

    آخه,چه نازه ,خدا براتون نگه اش داره حتما واسش اسپند دود کنین:d

    آخه,چه نازه ,خدا براتون نگه اش داره حتما واسش اسپند دود کنین:d
  3. oneunited

    ادرار خود را بنوشید !!!

    من ترجیح می دم واسه حیوونا رو بخورم :razz: آخه انسان از همشون حیوون تره ,وقتی موقع دفع می رسه :D
  4. oneunited

    سلام آقا فیاض,چقد عکس آواتارت قشنگه

    سلام آقا فیاض,چقد عکس آواتارت قشنگه
  5. oneunited

    به نفر بعد چی میگی؟

    مرسی :redface::D یه آدم باحال مثل خودم :D
  6. oneunited

    نظر بديد!!!!

    نه همينطوریش خانوما دارن سوار شوهراشون می شن , اونجوری دیگه آقایون می شن تاکسی دربست خانوما :razz::D
  7. oneunited

    راستی تو اون سایته هم رفتم ,اسمو که دادم ,واسم آلفرد نوبل اومد :d

    راستی تو اون سایته هم رفتم ,اسمو که دادم ,واسم آلفرد نوبل اومد :d
  8. oneunited

    سلام سلام , منم می دونم که این فروم واقعا وقت آدمو می گیره, اتفاقا کار خوبی کردی,چون الان با...

    سلام سلام , منم می دونم که این فروم واقعا وقت آدمو می گیره, اتفاقا کار خوبی کردی,چون الان با خیال راحت می تونی اینجا فعالیت کنی و ما هم از وجود دوستای خوبی چون تو بهره مند بشیم :smile: بله خوش می گذره :D تو که اومدی بیشتر خوش می گذره:cool:
  9. oneunited

    سلام چه خوب شد که برگشتی :gol:

    سلام چه خوب شد که برگشتی :gol:
  10. oneunited

    چرا اینقدر نگاه!!!

    باشه ولی تو چرا اشتباهه منو تکرار می کنی؟:razz:
  11. oneunited

    چرا اینقدر نگاه!!!

    مطمعن باش من اگه قرارم باشه چشمامو تقویت کنم ,تقویت کنندش تو نیستی خانوم خودشیفته :razz:
  12. oneunited

    چرا اینقدر نگاه!!!

    الان این چه ربطی داشت؟:surprised:
  13. oneunited

    چرا اینقدر نگاه!!!

    سوپر مارکت؟!!!! پس اونا هنوز خیابونا و پارکای ایرانو ندیدن :surprised: آدم حس می کنه تو سوپر مارکته :D
  14. oneunited

    سلام ,چقدر درس خونی تو نیلگون! من فکرشو نمی کردم انقدر فعالیتت کم شه,ولی امیدوارم موفق باشی,تو...

    سلام ,چقدر درس خونی تو نیلگون! من فکرشو نمی کردم انقدر فعالیتت کم شه,ولی امیدوارم موفق باشی,تو امتحانات
  15. oneunited

    برو کار می کن ولی کار کو؟

    مرمت گر teenager دیگه :D حالا یه رده سنتو کم کردم ,چه فرقی داره :cool: تو قبلا باشگاهو تاپیکا رو می ترکوندی بس که اسپم می کردی ,الان چی شده؟ عوض شدی مثلا ؟؟؟:surprised::D
  16. oneunited

    برو کار می کن ولی کار کو؟

    سلام مرمت گر تین ایجر :d می گم عجب عنوان باحالی داره این تاپیکت:d خوشمان آمد
  17. oneunited

    سلام عزیز خوبی؟ ما چاکریم

    سلام عزیز خوبی؟ ما چاکریم
  18. oneunited

    سلام دوست خوبم باعث افتخارمه

    سلام دوست خوبم باعث افتخارمه
  19. oneunited

    مرسی,خیلی خیلی ممنونم دوست عزیز بله حتما,ما خوشحال می شیم اگه شمال هم قرار بزارین و با بچه ها...

    مرسی,خیلی خیلی ممنونم دوست عزیز بله حتما,ما خوشحال می شیم اگه شمال هم قرار بزارین و با بچه ها دور هم باشیم
  20. oneunited

    متن یک چت..

    واااااااااااااااااااااااااااای خیلی قدیمیه :redface:
بالا