سلام سلام , منم می دونم که این فروم واقعا وقت آدمو می گیره, اتفاقا کار خوبی کردی,چون الان با خیال راحت می تونی اینجا فعالیت کنی و ما هم از وجود دوستای خوبی چون تو بهره مند بشیم :smile:
بله خوش می گذره :D تو که اومدی بیشتر خوش می گذره:cool:
مرمت گر teenager دیگه :D حالا یه رده سنتو کم کردم ,چه فرقی داره :cool:
تو قبلا باشگاهو تاپیکا رو می ترکوندی بس که اسپم می کردی ,الان چی شده؟ عوض شدی مثلا ؟؟؟:surprised::D