خوش به حالت ,می دونستی من دانشجوی رشته ی برق ام؟ ولی نوشتم سایر رشته ها:D
2 شنبه هم کنترل خطی امتحان دارم ,خیییلی سخته ,برام دعا کن :redface:
چقد زود امتحانات تموم شد؟!
سلام خانوم مهندس,چه عکسای بانمکی انتخاب می کنی,کلا خوش سلیقه ای ,بهت تبریک می گم :دی
من فقط یه امتحان دارم ,که اونم بدم تموم می شه ,داشتم درس می خوندم ,اوضاع خوبه؟ تو امتحانات تموم شده؟