نتایح جستجو

  1. oneunited

    باز شدن دروازه جهنم در گواتمالا

    چقدر جالبه که قطرش اندازه ی قطر ماه واره ی امید ماست
  2. oneunited

    سلام داداش ,بلا به دور چرا مراقب نبودی؟ آب نمک غرغره می کردی خوب می شودیا :d ایشالله زودی خوب شی

    سلام داداش ,بلا به دور چرا مراقب نبودی؟ آب نمک غرغره می کردی خوب می شودیا :d ایشالله زودی خوب شی
  3. oneunited

    به نفر بعد چی میگی؟

    احتمالا من بوقم :D ولی چون الان 3 صبحه صدام در نمی آد تا کسی بیدار شه :smile: قدر خودتو بدون ;)
  4. oneunited

    خوش به حالت ,می دونستی من دانشجوی رشته ی برق ام؟ ولی نوشتم سایر رشته ها:D 2 شنبه هم کنترل خطی...

    خوش به حالت ,می دونستی من دانشجوی رشته ی برق ام؟ ولی نوشتم سایر رشته ها:D 2 شنبه هم کنترل خطی امتحان دارم ,خیییلی سخته ,برام دعا کن :redface: چقد زود امتحانات تموم شد؟!
  5. oneunited

    قصّه ی چت

    خوشبختانه من اصلا وابسته نیستم به چت !!
  6. oneunited

    به نفر بعد چی میگی؟

    چشم :D بعدی باشخصیت ولی به جاش باحال ,خودمونی هم هست
  7. oneunited

    یکی ادعّا داره

    یکی می گه تاپیکات حرف نداره ولی استثنائا راس می گه
  8. oneunited

    سلام خانوم مهندس,چه عکسای بانمکی انتخاب می کنی,کلا خوش سلیقه ای ,بهت تبریک می گم :دی من فقط یه...

    سلام خانوم مهندس,چه عکسای بانمکی انتخاب می کنی,کلا خوش سلیقه ای ,بهت تبریک می گم :دی من فقط یه امتحان دارم ,که اونم بدم تموم می شه ,داشتم درس می خوندم ,اوضاع خوبه؟ تو امتحانات تموم شده؟
  9. oneunited

    سلام ,مرسی بابت تاپیکت http://www.iran-eng.ir/showthread.php?p=2127913#post2127913

    سلام ,مرسی بابت تاپیکت http://www.iran-eng.ir/showthread.php?p=2127913#post2127913
  10. oneunited

    سلام ,عجب تاپیک خوبی بود,گفتم بیارمش بالاhttp://www.iran-eng.ir/showthread.php?p=2127917#post2127917...

    سلام ,عجب تاپیک خوبی بود,گفتم بیارمش بالاhttp://www.iran-eng.ir/showthread.php?p=2127917#post2127917 جای این تاپیکا تو گفت و گوی آزاد خالیه
  11. oneunited

    در زندگی خودتون به چه چیزی بیشتر از همه افتخار می کنین؟؟؟

    من بیشتر از همه به صداقتم افتخار می کنم , امیدوارم مغرور نشم و همیشه آنست باشم
  12. oneunited

    زن نظافتچی ......

    نظافت چیهای ما همه مذکرن ,به هر حال من اسمشونو می دونم :D
  13. oneunited

    بيكاري...

    به قول معروف برو کار می کن ,ولی کار کو؟
  14. oneunited

    بابت گستاخیم عذر می خوام !

    بابت گستاخیم عذر می خوام !
  15. oneunited

    خواستگاری خر

    کی خر من می شه؟:D
  16. oneunited

    سلام رضا ,داستان باحالی بود :دی

    سلام رضا ,داستان باحالی بود :دی
  17. oneunited

    عزت و احترام به ایران

    اون آقا که براش مهم نیست ,هر جا باشه مثل آفتاب پرست تیپ می زنه از متکی خوشم نمی آد,با اون آه ,آه کردنش :razz:
  18. oneunited

    به نفر بعد چی میگی؟

    باید به عرضتون برسونم ,من میان ترمش از 8 شدم 6:75 با اجازتون نمره ی دوم کلاس بود:smile: بعدی آدم مهربونیه ,ولی می خواد چیز دیگه ای نشون بده
  19. oneunited

    خواهش داداش من مشتاقانه منتظرم,می خوام تشکر کنم ازت :دی

    خواهش داداش من مشتاقانه منتظرم,می خوام تشکر کنم ازت :دی
  20. oneunited

    آره جدا,می تونی یه تاپیک با اسم متفائت تو "گفت و گوی آزاد " بذاری

    آره جدا,می تونی یه تاپیک با اسم متفائت تو "گفت و گوی آزاد " بذاری
بالا