نتایح جستجو

  1. محمدیان

    فوق العاده است ! یه زمانی می خواستم بذارمش به عنوان آواتورم ولی دیدم یه بنده خدایی که الان عوض...

    فوق العاده است ! یه زمانی می خواستم بذارمش به عنوان آواتورم ولی دیدم یه بنده خدایی که الان عوض کرده آواتورش رو اینوگذاشته گفتم شاید ناراحت بشه ! خیلی خوشگله آبجی خوش سلیقه ی خودم ;)
  2. محمدیان

    منم خیلی کله پاچه دوست دارم اگه می ذاشتید شاید منم دیگه ناهار به چشم بی مزه می اومد!!! عکس...

    منم خیلی کله پاچه دوست دارم اگه می ذاشتید شاید منم دیگه ناهار به چشم بی مزه می اومد!!! عکس دومیه ، کبابه ! اینترنت شما هم از این ذعالی هاست نه ؟
  3. محمدیان

    صبای عزیز سلام خوبی ؟ نمی دونی چقدر خوشحال شدم لینک تاپیک رو توی امضات دیدم ... خدا خیرت بده

    صبای عزیز سلام خوبی ؟ نمی دونی چقدر خوشحال شدم لینک تاپیک رو توی امضات دیدم ... خدا خیرت بده
  4. محمدیان

    ان شا الله که بشه ولی فکر نمی کنم حقتونه ! اینم یه غذای خوشمزه برای اینکه برای ناهارم اشتهاتون...

    ان شا الله که بشه ولی فکر نمی کنم حقتونه ! اینم یه غذای خوشمزه برای اینکه برای ناهارم اشتهاتون کور بشه !!! کله پاچه !! [IMG] من که خیلی دوست دارم ! [IMG]
  5. محمدیان

    تفسیر و حفظ روزانه یک آیه از قرآن کریم

    آیه 12 آیه 12 أَوْ أَمَرَ بِالتَّقْوى يا (مردم را) به تقوا فرمان دهد (آيا نهى او سزاوار است)؟! تفسیر نمونه جلد 27 آيا نهى كردن او سزاوار است؟ و آيا مجازات چنين كسى، جز آتش دوزخ مى تواند باشد؟!
  6. محمدیان

    خیلی این قضیه داره کش پیدا می کنه ، خطرناکه حسن!!! [IMG]

    خیلی این قضیه داره کش پیدا می کنه ، خطرناکه حسن!!! [IMG]
  7. محمدیان

    :cry: داشتم سیب می خوردم و لذت می بردم این عکسه رو فرستادید دیگه بهم مزه نداد!! منم از این...

    :cry: داشتم سیب می خوردم و لذت می بردم این عکسه رو فرستادید دیگه بهم مزه نداد!! منم از این لیموناد ها می خوام ! :cry: برای جبرانش : [IMG]
  8. محمدیان

    ممنون شما خوبید؟ خسته شدم ! ماشا لله چه پروفایل گسترده ای دارید!!! بیکاری چه بد دردیه !![IMG]

    ممنون شما خوبید؟ خسته شدم ! ماشا لله چه پروفایل گسترده ای دارید!!! بیکاری چه بد دردیه !![IMG]
  9. محمدیان

    سلام [IMG] اومدم پروفایلتون رو متر کنم !

    سلام [IMG] اومدم پروفایلتون رو متر کنم !
  10. محمدیان

    می شه خواهش کنم بس کنید؟؟؟

    می شه خواهش کنم بس کنید؟؟؟
  11. محمدیان

    ببخشید تشکرم تموم شد ! فردا از خجالتتون در میام ! کاش تشکرهایی که زدید پاک کنید

    ببخشید تشکرم تموم شد ! فردا از خجالتتون در میام ! کاش تشکرهایی که زدید پاک کنید
  12. محمدیان

    ------

    شرمنده تشکرام تموم شد! هیچی یه داستان سرکاریه ! اگه کار مهمی دارید نخونید :biggrin:
  13. محمدیان

    ------

    نه نمی خوام ناراحت باشید و به قول خودتون زجر بکشید ، بگید چندتا تشکر کردید توی تاپیک ها می دم جبران می کنم ، فکر نمی کنم بیشتر از 20 بوده باشه تا اونجایی که تشکر داشته باشم می زنم بقیه رو فردا تقدیم می کنم ... راستش من برعکس شما اصلا برام مهم نیست تعداد تشکرام ;)
  14. محمدیان

    ------

    شوخی کردم بابت تشکر ، ولی هر چند تا بود بفرمایید می دم خدمتتون که خیلی ناراحت بهم خوردن تیپ تشکراتون نباشید ;)
  15. محمدیان

    ------

    استاد من چند ماهی هست تاپیک نزدم مگه توی تالار اسلام و قرآن :surprised: ببخشید ، راستش اینجور تاپیک ها رو هر کسی عنوان دلخواهش رو می ذاره ، بنابر این سرچ می کنی نمی شه فهمید تکراریه یا نه ! به مدیر تالار گفتگوی آزاد اطلاع می دم که حذفش کنه ;)
  16. محمدیان

    ------

    عیب نداره تشکر نزدید زیر پستم ، بی حساب شدیم ;)
  17. محمدیان

    ------

    تا آخر نخوندید معلومه ;)
  18. محمدیان

    حکایت های مدیریتی

    حرف بي ربط و با ربط، مشتري گوهر است حرف بي ربط و با ربط، مشتري گوهر است به نام خدا بخش پونتياك شركت خودروسازي جنرال موتورز شكايتي را از يك مشتري با اين مضمون دريافت كرد: «اين دومين باري است كه برايتان مي نويسم و براي اين كه بار قبل پاسخي نداده ايد، گلايه اي ندارم ؛ چراكه موضوع از...
  19. محمدیان

    ------

    :surprised: می خواستید تو این 5 دقیقه اسپم کنید دیگه ! حالا خوب شد که اینجا یه چیزی یاد گرفتید :D
  20. محمدیان

    چرا ما وقتى عصبانى هستيم داد مي‌زنيم؟

    استادى از شاگردانش پرسيد: چرا ما وقتى عصبانى هستيم داد مي‌زنيم؟ چرا مردم هنگامى که خشمگين هستند صدايشان را بلند مي‌کنند و سر هم داد مي‌کشند؟ شاگردان فکرى کردند و يکى از آن‌ها گفت: چون در آن لحظه، آرامش و خونسرديمان را از دست مي‌دهيم استاد پرسيد: اين که آرامشمان را از دست مي‌دهيم درست است...
بالا