نه نمی خوام ناراحت باشید و به قول خودتون زجر بکشید ، بگید چندتا تشکر کردید توی تاپیک ها می دم جبران می کنم ، فکر نمی کنم بیشتر از 20 بوده باشه تا اونجایی که تشکر داشته باشم می زنم بقیه رو فردا تقدیم می کنم ...
راستش من برعکس شما اصلا برام مهم نیست تعداد تشکرام ;)