سلام سلام
فردا تولد داداش محسنه (mohsen-gh ) !
:w40::w40::w40::w40::w40::w40::w40:
داداش تولدت مبارک همه خوبی های دنیا رو براتون آرزو می کنم :heart:
:w14::w14::w14::w14::w14:
کاش روزی بیاد که یه تاپیک بزنیم و قبولی ارشد و ازدواجشون رو بهشون تبریک بگیم ...:gol:
بدوئید...