میخوام بگم خوش به حالتون ولی من بیشتر با خانواده بهم خوش می گذره نه با دوستام .
خدا رو شکر که خوش گذشته ان شا الله که همیشه خوش باشید
باشه شرط بستم
دانش آموز که بودم سه بار اومدم ولی جدیدا نه ، خیلی شهر فوق العاده ایه مخصوصا بهارش ولی من عیداش رو دوست ندارم چون شلوغه !
سلام داداش خوب هستید؟ خسته نباشید !!
دیروز رفتیم سیزه به در خیلی خوش گذشت ... سبزه گره نزدم ! هر سال می زدم امسال دیدم کار خنده داریه !
اتفاقا داشتم عوضش می کردم یاد شما بودم ;) راستش این عکسه بد جوری جذبم کرد هر کاری کردم که عوضش نکنم نشد;)