چقد بی شخصیتن
حالا شاید من یه چیز خصوصی خواستم بگم
حریم شخصی سرشون نمیشه ها:|
اجنبی های زبون کج فهم:|
شیطونه میگه بزنم شل و پلشون کنم:|خواهر مادر ندارن؟؟؟غیرت سرشون نمیشه؟؟؟یه کم حیا ندارن؟؟؟بترکن الهی
چی از جون ما میخوان؟؟؟
مغزامونو که میدزدن هر چیم بخوان تحریممون میکنن،هنوزم سیر نشدن؟؟؟چقد...