من اگه حقوق میخوندم یه طوفان به پا میکردم
تو دانشگاه دو ترم دووم نمیاوردم:|
در جا تعلیقم میکردن:D
آخه تهمتم حدی داره بهنام:|
با چه مدرکی حرف میزنه؟؟با مدرک دروغ؟؟
تو که دیگه دارید حقوق میخونی میدونی مدرک باید محکم باشه:|
نباشم؟؟؟لجم میگیره از کسی که چرت میگه:|
ثابت کردم مدرکش الکیه به درد نمیخوره دلیل الکی میاره
بازم میگه انتخاباتتون الکیه
به خاطر اینکه کاندید خودش اول نیس
عجب ادم بی منطقیه:|
من اصن غیر قابل شناساییم:D
آثار من ارزش هنری دارن با پول معاملشون نمیکنم:دی خخخخخخخ
مرسی مرسی(همیشه هنرم 18 بود یکی بهم بگه عالی بود کلی ذوخ میکنم)
:redface:خیلی جمله باحالی بوت میدونم:D
شاد باشی احسون:gol: