یه تشکر درست حسابی از همه تون که با حضور پر اسپمتون خوشحالم کردید
و یه تشکر ویژه از اونایی که با سوپرایزهاشون خیلی خیلی بیشتر خوشحالم کردن(علی،امیر،نیلو،شبی و شیمول)
یه تشکر دیگه از اونایی که جز اولین نفراتی بودن ک تولدمو تبریک گفتن(چه با اس ام اس،زنگ زدن و یا حتی پیام خصوصی)
و یه تشک خیلی خیلی...