خوب خوب بقول دوستان برای تلطیف فضا ... یه چند تا سوال از خودم میپرسم و جواب میدم ؟؟
بهترین کابر آبیدلان : narges banoo
این شکل شما رو یاد کی میندازه:w38: ؟؟ یاد narges banoo
برای کاربر زیر یه شکلک بذارید ؟؟
نرگس بانو : ..........:w12:.....
:gol::gol::gol::gol::surprised: