نتایح جستجو

  1. G

    کلوپ آبیدلان.

    :razz: چرا منو با پرسپولیسیا مقایسه میکنی؟؟ . . . :D
  2. G

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/467171-%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C-%D8%B5%D...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/467171-%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%DA%A9%D9%84%D9%88%D9%BE-%D8%A2%D8%A8%DB%8C%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%86/page28 بیا بعد بگو تعریف نمیکنم:D
  3. G

    کلوپ آبیدلان.

    بله بله .... :razz:
  4. G

    کلوپ آبیدلان.

    از دست کسایی که تو کلوپ نبودن اومده بودن رای دادن عصبانی شدی دیگه ، من اون لحظه مد نظرم بود ، اون لحظه خاص:D
  5. G

    کلوپ آبیدلان.

    دیگه آب که از سر گذشت چه یه وجب چه صد وجب ، بله بپرسید
  6. G

    کلوپ آبیدلان.

    خدا خیرت بده بسی ما رو خوشحالم کردی ، منم چند جا واسه شکلک ها ازت به نیکی یاد کردم جبران شده باشه:D
  7. G

    کلوپ آبیدلان.

    این همه گفتم کاراگاهی ، پلیسی ، واسه شکلکا روت اسم گذاشتم ... تعریف بود دیگه:D
  8. G

    کلوپ آبیدلان.

    بابا من این همه ازت تعریف کردم تو جوابای سوالام ، اذیت نکن
  9. G

    کلوپ آبیدلان.

    نه اون قانون رد شد، شورای نگهبان تاپیک تاییدش نکرد :D خدا رو شکر هم برای من هم برای شما ممنون ، خدا خیرتون بده که سوال ندارید اصلا یه سوالاییه ، من نمیدونستم اینجوری وگرنه از همون اول که رضا داوودی سر خود اسم منو گذاشت یه الم شنگه بپا میکردم:D
  10. G

    کلوپ آبیدلان.

    سوالا تموم شد دیگه ، مگه کسی هم باز سوال داره؟؟؟ فقط 2 تا دیگه از محمد ساوی و محمد5موسوی مونده همونا رو جواب بدم دیگه سوال نمونده ، پس یعنی تموم شد دیگه ، نه؟؟ منم گفتم جهان پهلوان خودشو آماده کنه بشینه کم کم داغ شه بهتره
  11. G

    نظرسنجی صندلی داغ کلوپ ابیدلان 1

    اینم از سوالات و جوابهای صندلی داغ همگی موفق و موید و سر بلند باشید نفر بعدی جهان پهلوان از همین لحظه در خدمت دوستان میباشند :gol::gol::gol::gol::gol:
  12. G

    نظرسنجی صندلی داغ کلوپ ابیدلان 1

    آخی... خدا بیامرزه خودتو:gol:
  13. G

    نظرسنجی صندلی داغ کلوپ ابیدلان 1

    :smile::gol::gol::gol:
  14. G

    نظرسنجی صندلی داغ کلوپ ابیدلان 1

    میدونم یکی هست اسمش پارمهره ... شک کردم ... میدونمم کپی پیسته کارات ..... اما فکر کردم شاید اینم منظوری داشتی ;)
بالا