نه اون قانون رد شد، شورای نگهبان تاپیک تاییدش نکرد :D خدا رو شکر هم برای من هم برای شما
ممنون ، خدا خیرتون بده که سوال ندارید
اصلا یه سوالاییه ، من نمیدونستم اینجوری وگرنه از همون اول که رضا داوودی سر خود اسم منو گذاشت یه الم شنگه بپا میکردم:D
سوالا تموم شد دیگه ، مگه کسی هم باز سوال داره؟؟؟
فقط 2 تا دیگه از محمد ساوی و محمد5موسوی مونده همونا رو جواب بدم دیگه سوال نمونده ، پس یعنی تموم شد دیگه ، نه؟؟
منم گفتم جهان پهلوان خودشو آماده کنه بشینه کم کم داغ شه بهتره