نیمه اول خوب بودیم ، چند تا موقعیت داشتیم اما نیمه دوم کلا کسل کننده بود ، اما دم مجیدی گرم خوب گلی زد ، به موقع بود
گزارشگر تبریز چه جوی میداد ، میگفت ساموئل میخواسته با اون یکی پاش بزنه ، حتی اخراجشم غلط بود ولی این جو میداد که زد و محکم زد و ... رو اعصاب بود
---------------
من تشکر ندارم ببخشید