نتایح جستجو

  1. G

    کلوپ آبیدلان.

    اونی که من دیدم نکونام خیلی بد بود ، سر گل هم که پاس گل داد به نظرمیخواست ضربه بزنه ، خیلی توپ لو داد، به نظر باید دوباره یه نیم فصل صبر کنیم آقا آماده بشه
  2. G

    کلوپ آبیدلان.

    سلام به همگی ... خوب باختیم دیگه من بازی رو از دقیقه 57 دیدم ، قبلش چطور بودیم ؟؟ خوب بازی کردیم ؟؟ آخر بازی که تصاویر رو نشون داد گل اول رو بد خوردیم ، کلا چطور بود؟ اون 33-34 دقیقه بد نبودیم ، اون دو تا تک به تک میشد گل بشه که حداقل مساوی بگیریم
  3. G

    به به چه عکس قشنگی .... ممنون

    به به چه عکس قشنگی .... ممنون
  4. G

    سایر اخبار و رویداد های بسكتبالی

    خوب مالزی ملاک خوبی برای ارزیابی نبود ، اما خوب شد که برای شروع خوردیم به این تیم ، بازیهای بعدیمون با کره جنوبی و چین تو مرحله گروهی خیلی سخت تر و حساس تره
  5. G

    سایر اخبار و رویداد های بسكتبالی

    ایران 115 ... مالزی 25 - شروعی قدرتمندانه سوت آغاز بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال جام ملت های آسیا صبح امروز (پنجشنبه) با دیدار تیم های ایران و مالزی در دیدار افتتاحیه رقابت ها در شهر مانیل فیلیپین به صدا در آمد. در این دیدار که از ساعت 7 و 30 دقیقه آغاز شد، ملی پوشان کشورمان با...
  6. G

    کلوپ آبیدلان.

    با تشکر از شما ، ما هم قراره فقط به نفر اول جایزه بدیم دیگه اونم 10000 ریال ، تازه قابله تبدیله میتونه همراه اول باشه یا رایتل یا حتی نقد
  7. G

    کلوپ آبیدلان.

    اوووه آخر فصل از الان که نمیشه قهرمان پیش بینی رو پیش بینی کرد:surprised: شما خوب پیش بینی کن نفر اول شو ، چشم
  8. G

    کلوپ آبیدلان.

    چیو کی میفرستم ؟؟
  9. G

    نظرسنجی صندلی داغ کلوپ ابیدلان 1

    عکسای خانوادگی ما چجوری سر از اینجا دراورده؟؟ :razz:
  10. G

    کلوپ آبیدلان.

    با سلام .... اما ایشالله میبریم
  11. G

    کلوپ آبیدلان.

    خوب اینجوری نمیشه نوشت که.....: ا من اعراب گذاری رو تو تایپ بلد نیستم از حروف گذاری ستفاده میکنم:D
  12. G

    کلوپ آبیدلان.

    ah نه، e یعنی ایول ، یعنی خوش اومدید
  13. G

    کلوپ آبیدلان.

    اه یه نفر جدید سلام ، آبیته
  14. G

    نظرسنجی صندلی داغ کلوپ ابیدلان 1

    من چون خیلی بار علمیم زیاد نیست ترجیحا زیر راهنمایی بپرسید اشکالی نداره دیگه خلاصه قسمت شما اون شکلک بود ، همون یدونه بود؟؟ یکی دو جا دیگه هم بودیدا ... پس خدا رحم کرده گویا اونا خوب بودن
  15. G

    کلوپ آبیدلان.

    چرا نمیشه اگه شما برنده شدید ، شماره حساب میدی ، هیئت مدیره کلوپ که تا اون موقع دیگه حتما انتخاب شدن ، پرداخت میکنن
  16. G

    کلوپ آبیدلان.

    یعنی چی تو خیال کردی ما تو زیمباوه زندگی میکنیم که نرخ تورمش خیلی بالاست ؟؟ یعنی فکر میکنی 10000 ریال ارزش نداره ؟؟ واقعا که ... همین شما پولدارها هستید که وضعیت اینجوری شده:smile:
  17. G

    نظرسنجی صندلی داغ کلوپ ابیدلان 1

    نه فحش ندادم :gol:... فقط همون سربازیم خوب بود بقیش گریه دار بود
  18. G

    کلوپ آبیدلان.

    بله اختیار دارین ، از هفته پیش شروع شده به نفر برنده در پایان فصل که بیشترین امتیاز رو داشته باشه 10000 ریال شارژ ایرانسل میدیم گل زده صحیح 1 امتیاز ، گل خورده صحیح 1 امتیاز ، نتیجه صحیح 1 امتیاز : کلا همه چی درست باشه میشه 3 امتیاز
  19. G

    نظرسنجی صندلی داغ کلوپ ابیدلان 1

    بر میگردم جواب میدم خاطره خنده دارامو خوندی؟؟ کلی بهت فحش داد :D پدرم درومد ، واقعا سوختم از اون سوالاتت نرگس اخم نکن بهت نمیاد :surprised:
بالا