اونی که من دیدم نکونام خیلی بد بود ، سر گل هم که پاس گل داد به نظرمیخواست ضربه بزنه ، خیلی توپ لو داد، به نظر باید دوباره یه نیم فصل صبر کنیم آقا آماده بشه
سلام به همگی ... خوب باختیم دیگه
من بازی رو از دقیقه 57 دیدم ، قبلش چطور بودیم ؟؟ خوب بازی کردیم ؟؟ آخر بازی که تصاویر رو نشون داد گل اول رو بد خوردیم ، کلا چطور بود؟ اون 33-34 دقیقه بد نبودیم ، اون دو تا تک به تک میشد گل بشه که حداقل مساوی بگیریم
خوب مالزی ملاک خوبی برای ارزیابی نبود ، اما خوب شد که برای شروع خوردیم به این تیم ، بازیهای بعدیمون با کره جنوبی و چین تو مرحله گروهی خیلی سخت تر و حساس تره
ایران 115 ... مالزی 25 - شروعی قدرتمندانه
سوت آغاز بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال جام ملت های آسیا صبح امروز (پنجشنبه) با دیدار تیم های ایران و مالزی در دیدار افتتاحیه رقابت ها در شهر مانیل فیلیپین به صدا در آمد.
در این دیدار که از ساعت 7 و 30 دقیقه آغاز شد، ملی پوشان کشورمان با...
من چون خیلی بار علمیم زیاد نیست ترجیحا زیر راهنمایی بپرسید اشکالی نداره
دیگه خلاصه قسمت شما اون شکلک بود ، همون یدونه بود؟؟ یکی دو جا دیگه هم بودیدا ... پس خدا رحم کرده گویا اونا خوب بودن
یعنی چی تو خیال کردی ما تو زیمباوه زندگی میکنیم که نرخ تورمش خیلی بالاست ؟؟ یعنی فکر میکنی 10000 ریال ارزش نداره ؟؟ واقعا که ...
همین شما پولدارها هستید که وضعیت اینجوری شده:smile:
بله اختیار دارین ، از هفته پیش شروع شده به نفر برنده در پایان فصل که بیشترین امتیاز رو داشته باشه 10000 ریال شارژ ایرانسل میدیم
گل زده صحیح 1 امتیاز ، گل خورده صحیح 1 امتیاز ، نتیجه صحیح 1 امتیاز : کلا همه چی درست باشه میشه 3 امتیاز