You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
س
دیگه کم باهام دعواکن بیاآشتی کنیم دیگه خووووووو
من دلم زودمیگیره هااااااااا
لوسم نشوبیادیگه
-
-
-
س
هموووووووووو
منم میگم کاش بودی بهش میکفتی البته هویجوری میگه خیلی دوستم داره
-
س
من این همه قربونت رفتم خووووو ولی تو به من میگی پرو
خودت قضاوت کن بی انصاف نباش
-
س
سلام آجی :cry:چلادعوام میکنی
-
س
سلام قاسمی دلم برات شده بودیه ذره
من بازشروع کردم خالی بستن،خب بگذریم خوبی خوشی سلامتی بهتری چه خبرا
-
س
به مامانم میکم چای بیارمیگه خودت پاشونمک نشناس :cry:
-
-
س
باورکن اینم شنیده بودم
یکی جدید بگوخوووووووووو
-
س
واسه چی دختره بی ادب:mad:
-
-
-
س
کاشکی یکی بودتوی باشگاه چایی پخش میکرد
خیلی خوب میشد
کوربشم اگه دروغ بگم:biggrin:
-
س
ساعت 3 صبح وسط جنگل چادرزدیم بعدصداجیرجیرک میاددوستم میگه جیرجیرکه؟
میگم پ ن پ خرس تسمه پاره کرده داره جیرجیرمیکنه:biggrin:
-
س
ششش،یواش تر!دلم خوابیده.تازه خوابوندمش
بیدارمیشه بازگیرمیده اینومیخوام اونومیخوام هااع
-
س
به مامانم میگم لایک به غذات
میگه لایک به هفت جدآبادت:biggrin:
-
-