You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
س
نمیدونم ولی اونابااحساساتت بیشترمیخوردمخصوصااون بچه کوچولوهه،خیلی نازبود:cry:
-
س
من همیشه تنهابودم دیگه خوب میشناسمش اونم همین طور
قول واسه چی؟
-
س
قبلیه خیلی خوب بود،هیچکدومشودوست ندارم الان
-
س
به قول شادمهر اگه دلت میخوادبری اصرار من دیگه بی فایده است[img]
-
س
موارک عکساجدیدباشه
پس کوشیرینیش...؟
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
س
وقتی سوال پرسیدم بایدجواب بدی حالیته ،هیییییییییسسسسسس هیچی نگوفقط همین که گفتم.....چرامیخندی حالا
[IMG]
-
-
-
س
خب یه چیزمیخوای بگی لفتش میدی خووووووووووو
خب ببخشیداون شبم سرم به شدت دردمیکردبه خدااااااااااا
-
س
هااااااااااا کی ...؟عکستم وانشد
[IMG]
-
س
333333333333333333333333333333333333333333333لام[IMG]