You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
س
فرزادکل باشگاه روپرنده گرفته بابابیاجمعشون کن:biggrin:
-
س
سلام آجی...خوبی ا.مدم یه سری بهت بزنم[IMG]
-
س
چه پرمعنی وجالب بود.مرسی:gol:
-
س
واسه چی میزنی...؟:surprised:
-
س
باع واسه چی ...؟...:(...:cry:...:w04:
-
س
سلام سلام مرسی
توخوبی
سلامتی
ازشماچه خبرمهسا...؟
-
س
شمیم من دیگه برم ،یادت نره برام بتعریفی بعدا هااااااا
شبت خوش
بای
-
س
دارم به زندگینامه ای که نوشتی عمل میکنم[IMG]
-
س
من که کچل نیستم
ممنون توکه بلدنیستی
-
-
-
س
اجی خانوم اومدم فقط بگم به یادتم;)
[img][img]
-
س
راستی سرمن خلوته چی بایدکنم...؟:biggrin:
-
-
س
حالامایه چی گفتیم بابا زیادچدی نگیر:D
هروقت حال داشتی واسم بگو مشتاقم بشنوم ومیشنومم
-
-
س
هستی کجایی پس؟
دلم واست تنگ شددیگه واقعنی:w04:
باشگاه بدون کش رفتنات دیگه صفایی نداره:cry:
-
س
تازه شروع کرده[IMG]
بعد گذشت زمان وکسب تجربه[IMG]
-
س
اولا اونی که امیرفرستاده خرههههههه
بعدشم چقدرلوسی بااون جوابهای تاپیکت
:razz: