نه بحث معروفی نیست که
من اتفاقاگمنامم
دوستان نمیان ازدریای جوشان علمم استفاده کنن که:biggrin:
یعنی چه جوری میشناسی؟
اوناکیاهستند؟
باشه توی پیام خصوصی معرفی میکنم برات بعداالان حال ندارم میخوام برم بخوابم
هروقت خواستی به کسی پیام بدی بایدتوی پروف خودش بدی
البته من استثنام فعلا
یه روش بهت میگم بدون اینکه توی پروف کسی بری پیام به پروفش بدی
من ازاین روش داشتم استفاده میکردم که پیامتوندیدم ببخشید
بعدامیبینمت
بای
من کلا لطفم زیاد فقط تونیستی:biggrin:
نه شوخی باشه میگم که شوخیه
باطن رومیگی ،من اصولازودقضاوت نمیکنم درباره ی خوب بودن دیگران برعکس بقیه که قضاوت روی بدبودنه
اونی خوبه که تاآخرشه ،این منطق منه