نتایح جستجو

  1. بلهههههه چه روز با سعادتیم..هم به خودم هم بشما تبریک میگم... :D;)

    بلهههههه چه روز با سعادتیم..هم به خودم هم بشما تبریک میگم... :D;)
  2. چه کسی رو

    :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
  3. تولد گل سر سبد باشگاه***شیمای عزیز(shima3000)

    مرسی عزیزمممممممممممممممممم که اومدیییییییییییییی
  4. با اجازتون بله...:redface: امروزم تولدم بود.. شما هم امروز بود؟؟

    با اجازتون بله...:redface: امروزم تولدم بود.. شما هم امروز بود؟؟
  5. ای بابا حتما حرکت بدی داشتی بازم خدارو شکر بهترییییییییی

    ای بابا حتما حرکت بدی داشتی بازم خدارو شکر بهترییییییییی
  6. ای بابا خدا بد نده!!!!!!!!!!!!! داداش چیکار کردی کمرت اینجور شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    ای بابا خدا بد نده!!!!!!!!!!!!! داداش چیکار کردی کمرت اینجور شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  7. فدا سرت داداشی همینکه امشب دیدمت کلی خوشحال شدممممم.... خوبی خوشی؟

    فدا سرت داداشی همینکه امشب دیدمت کلی خوشحال شدممممم.... خوبی خوشی؟
  8. تولد گل سر سبد باشگاه***شیمای عزیز(shima3000)

    مرسی از تبریکت دوستییییییی واااااااااااااای ممنون دااداشی..... مرسی سارا جونییییییییییییییییییییییییییییییییییی....
  9. سلام داداش مرسی ازتتتتتتتتتت...:redface:

    سلام داداش مرسی ازتتتتتتتتتت...:redface:
  10. سلام تولدت مباااااااارک ....چه مبارک روزی بدنیا آمده ای اقا مدیر...:D [IMG]

    سلام تولدت مباااااااارک ....چه مبارک روزی بدنیا آمده ای اقا مدیر...:D [IMG]
  11. سلامممم واااااااااااااااای مرسی محمد جاااااااااااااان..کو پس کادوت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/:razz...

    سلامممم واااااااااااااااای مرسی محمد جاااااااااااااان..کو پس کادوت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/:razz: خوبی؟؟؟... اوووه این اقا پسر $$$$کیه تو پروفت...!!!؟؟:D
  12. تولد گل سر سبد باشگاه***شیمای عزیز(shima3000)

    7 ممنون عزیزم... ممنووووووووووون چه کیکیییییییییییییی:D
  13. تولد گل سر سبد باشگاه***شیمای عزیز(shima3000)

    وااااااااااااااااااااای چقد کادوووووووووووووووووووووووووووووو مرسی دوستییییییییییی.....خودت باید بیای کمک من اینا رو چجوری برم خونه............:D
  14. تولد گل سر سبد باشگاه***شیمای عزیز(shima3000)

    چه جالب بودد!!!! ممنونم عزیزم بابت آرزویی که برام کرددی...
  15. رد پای احساس ...

    کسی تولد مرا آیا به خاطرم می آورد برای خاک قلب من گل و شکوفه می خرد؟ کمی بزرگ میشوم، تنم جوانه میزند فقط دلم یواشکی تو را بهانه می کند اگرچه با سرودو شعر، دلم پر از چکاوک است تو خود بگو ، بدون تو تولدم مبارک است؟؟؟؟؟؟
  16. رد پای احساس ...

    تنها نیستم !با گیسوانم حرف می زنم !تنها نیستم !در قاب آینه ،برای نگاهم ترانه می خوانم !تنها نیستم !سایه ای دارمکه به هر جان کندنیدنبال من می آید !!
  17. رد پای احساس ...

    تن من زخمی است... یک خراش کمتر یا بیشتر چه فرقی دارد...؟! راحت باش!
  18. رد پای احساس ...

    خدایا دلگیر نشو از منولی...ته نامردیه دنیات.............
  19. رد پای احساس ...

    چـقــــدر ســـختــــه منـــطقـــــي فــكر كنــــي وقتــــي .. احــســـاســـاتـــت داره خـــفــت ميـــكنـــه!!!!
  20. سلام دوست عزیز روز آدینه اتون بخیر من دارم ی مقاله می نویسم می خواستیم بدونم فاصله ی بین سطرها...

    سلام دوست عزیز روز آدینه اتون بخیر من دارم ی مقاله می نویسم می خواستیم بدونم فاصله ی بین سطرها چقد باید باشه شما میدونین!! یجا سرچ کردم نوشته بودم 1/5Cmینی باید Enterبخوره یا نه؟
بالا