کسی تولد مرا آیا به خاطرم می آورد
برای خاک قلب من گل و شکوفه می خرد؟
کمی بزرگ میشوم، تنم جوانه میزند
فقط دلم یواشکی تو را بهانه می کند
اگرچه با سرودو شعر، دلم پر از چکاوک است
تو خود بگو ، بدون تو تولدم مبارک است؟؟؟؟؟؟
سلام دوست عزیز
روز آدینه اتون بخیر
من دارم ی مقاله می نویسم می خواستیم بدونم فاصله ی بین سطرها چقد باید باشه شما میدونین!!
یجا سرچ کردم نوشته بودم 1/5Cmینی باید Enterبخوره یا نه؟