آه ای خدا..........
خستهام از تظاهر به ایستادگی
از پنهان کردن زخمهایم خستهام
زور که نیست!
دیگر نمیخواهم بیدلیل بخندم و
و وانمود کنم همه چیز رو به راه است...!
اصلأ دیگر نمیخواهم بخندم
میخواهم لج کنم، با خودم، با تو، با همه ی دنیا...!
چقدر بگویم فردا روز دیگریست و امروز بیاید و مثل هر روز...