نتایح جستجو

  1. [IMG]

    [IMG]
  2. [IMG]

    [IMG]
  3. دختری از برادرش پرسید: معنی عشق چیست؟ برادرش جواب داد: عشق ینی تو هر روز شکلات من رو از کوله...

    دختری از برادرش پرسید: معنی عشق چیست؟ برادرش جواب داد: عشق ینی تو هر روز شکلات من رو از کوله پشتی مدرسه ام بر می داری ومن هر روز باز هم شکلاتم را همان جا می گذارم... [IMG]
  4. ااااااا پروف جدید مبارکااااااااااااا مهندسسسسسسس ولی قبلیو من بیشتر دوس داشتم بنظرم قشنگ ترم...

    ااااااا پروف جدید مبارکااااااااااااا مهندسسسسسسس ولی قبلیو من بیشتر دوس داشتم بنظرم قشنگ ترم بود!!;)
  5. دیر اومدم رفتیییییییییییییی:cry:

    دیر اومدم رفتیییییییییییییی:cry:
  6. سلام نه بابا ما همش یاد می کنیم!! اره عکس خودمه!

    سلام نه بابا ما همش یاد می کنیم!! اره عکس خودمه!
  7. سلام عزیزم مرسی خوبم تو خوبی؟

    سلام عزیزم مرسی خوبم تو خوبی؟
  8. [/URL]

    [/URL]
  9. روز تو هم خوش بابای

    روز تو هم خوش بابای
  10. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    :lol:هههه داره دعواااااااا میشه :neutral:
  11. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    :thumbsup2:میدونستم همیشه حسمممم درسته!!!:smoke:
  12. مرسی... اره نزدیکه من 16ام شرو میشه!! هنوز 28امم ی امتحان میان ترم دارم...

    مرسی... اره نزدیکه من 16ام شرو میشه!! هنوز 28امم ی امتحان میان ترم دارم...
  13. خب اون عینکه رو یادت رفته بزنیییییییییییییی اونی که تلسکوپی بوووووووووووود اوون!

    خب اون عینکه رو یادت رفته بزنیییییییییییییی اونی که تلسکوپی بوووووووووووود اوون!
  14. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    :w08:ی حس آشنایی دارم بهت!!!!!!!!! نمی شناسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!:cool:
  15. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    عزیزم میشه بگی چرااااااا پی دی اف های به زیان لاتین رو تبدیل میکنه به WORD???اونا کد ندارن اگه ندارن چجور تبدیل میکنن؟؟!!اگه دارن خب حتما هم واسه فاررسیشم میشه ینی راهی هس!!!!
  16. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    شده جرم جدییییییییییییییید دی::cool:
  17. مرسی خوفم! اره همه میگن چه خبرا؟؟خوشی؟

    مرسی خوفم! اره همه میگن چه خبرا؟؟خوشی؟
  18. ماهم خوبیم به لطف خدا بعد دوستان!! نه باتو نبودم با پسر همسایتون بودم دی: آوااتار قدیمی رو...

    ماهم خوبیم به لطف خدا بعد دوستان!! نه باتو نبودم با پسر همسایتون بودم دی: آوااتار قدیمی رو گذاشتم یادی از قدیما کنیم...هیییییییییییی
  19. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    هی میگن پیشرفت تکنولوژِی بابا کو تکنولوژِی وقتی نشه pdfفارسیو تبدیل به wordکرد!! میگماااا از دیشب به این فکرم چرا مهندسای کامپیوتر ایرانی ی چنین نرم افزاریو واسه خودشون ندارن که این تبدیل رو انجام بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بالا