نتایح جستجو

  1. ;)ایشالا دلت شاد باشه دوستی..

    ;)ایشالا دلت شاد باشه دوستی..
  2. خواهش دوستی... چرااواتارت غمگینه؟؟؟؟؟؟

    خواهش دوستی... چرااواتارت غمگینه؟؟؟؟؟؟
  3. [IMG]

    [IMG]
  4. :w38::gol::gol:

    :w38::gol::gol:
  5. سلام ممنون بابت درخواست دوستی!!;)

    سلام ممنون بابت درخواست دوستی!!;)
  6. سلام انیس جوووون ببخشید نبودم یمدت.. هی بد نیستم میگذرونیم..... تو چطوریایی؟؟؟؟ راستی...

    سلام انیس جوووون ببخشید نبودم یمدت.. هی بد نیستم میگذرونیم..... تو چطوریایی؟؟؟؟ راستی خانومی...ممنون بابت تبریک تولد...بسته ی ویژه ات بهم رسید..:heart::gol: خیلی خیلیییییییییییی ممنوننننننننننن:w38:
  7. سلاممممم دکی جووون خوبی؟؟؟؟؟؟ اره نبودم 2هفته ای!! حالا اومدم!! چرا اینجا همه اینویزی...

    سلاممممم دکی جووون خوبی؟؟؟؟؟؟ اره نبودم 2هفته ای!! حالا اومدم!! چرا اینجا همه اینویزی شدن؟؟؟؟:surprised:
  8. سلام نبودم... خوبی؟؟

    سلام نبودم... خوبی؟؟
  9. سلام باباعلیه خودم چطوریایی؟؟ خوش میگذره؟؟ مرسی از تبریکت عزیزممممم

    سلام باباعلیه خودم چطوریایی؟؟ خوش میگذره؟؟ مرسی از تبریکت عزیزممممم
  10. تولدت موبارک مرمی جون...

    تولدت موبارک مرمی جون...
  11. ممنون امیر خان بابت عکسای قشنگی که گذاشتی!

    ممنون امیر خان بابت عکسای قشنگی که گذاشتی!
  12. سلام خانومی ممنون بابت تبریک تو قرار بود بیای بترکونییییییییییی نیومدییییییییی:cry: دیر اومدی...

    سلام خانومی ممنون بابت تبریک تو قرار بود بیای بترکونییییییییییی نیومدییییییییی:cry: دیر اومدی همه رو خوردن!!!!!!!!!!!!
  13. سلام ممنون بابت تبریک یلدا...

    سلام ممنون بابت تبریک یلدا...
  14. سلام داداش ممنون هی بد نیس..میگذره! چه عجب پروف باز کردی! مراقب خودتو خوبیات باش.. بای

    سلام داداش ممنون هی بد نیس..میگذره! چه عجب پروف باز کردی! مراقب خودتو خوبیات باش.. بای
  15. سلام عزیزم مرسی بابت تبریک.. ایشالا شادو سلامت باشی

    سلام عزیزم مرسی بابت تبریک.. ایشالا شادو سلامت باشی
  16. همیشه بیادتممم....

    همیشه بیادتممم....
  17. تولدت مبارک خانومی.. [IMG]

    تولدت مبارک خانومی.. [IMG]
  18. سلام عزیزم چه عجبببببببببب یادی ازما کردی هیییییییییی میگذره دیگه!! تو چه خبرا؟

    سلام عزیزم چه عجبببببببببب یادی ازما کردی هیییییییییی میگذره دیگه!! تو چه خبرا؟
  19. تولد دوست عزیز و بسیار جون جونی خودم(F@TIMA S332)دستیار محترم تالار IT ...

    عزیزم تولدت مبارک باشه ایشالا همیشه شاد وسلامت باشی....
  20. سلام پری جووووووووون آواتار عوض کردی نشناختم ببخشید قربونت نفسم مرسی از تبریکت توهم سلامتو شاد باشی

    سلام پری جووووووووون آواتار عوض کردی نشناختم ببخشید قربونت نفسم مرسی از تبریکت توهم سلامتو شاد باشی
بالا