از اون بالا image رو بزن...from url
یه کادر باریک باز میشه
اونجا کپی کن
یه تیک داره زیرش ..اونو امتحان کن ببین باید بر داریش یا نه...اول پیش نمایش بزن...
اگه درست بود ارسال کن
منم خودم این مشکلو داشتم
ولی درستش کردم
عکسی که میخوام بزارم رو اول تو یه سایت دیگه آپلود میکنم بعدلینکشو میزارم اونجا و میفرستم
نمیدونم روش دیگه ای هم هست یا نه....
ای وای
توروخدا فکرشونو نکنین
ببخشید
تقصیر من بود
به قول خودتون خدای اونا هم بزرگه
شاید سرپناه خوبی نداشته باشن ولی به هرحال یه جایی هستن دیگه...
براشون دعا کنیم.باشه؟