دوستان من
سیلور جان، آقا بابک
صلوات بفرستید عزیزان من
شوخی بود تموم شد رفت
خوب نیست اینقدر اعصاب همدیگه رو خرد کنین
بیخیال شین
از هم عذرخواهی کنین تموم شه بره
پیش میاد از این سوتفاهاما
مردونگی کنین ببخشین
دوستان من
سیلور جان، آقا بابک
صلوات بفرستید عزیزان من
شوخی بود تموم شد رفت
خوب نیست اینقدر اعصاب همدیگه رو خرد کنین
بیخیال شین
از هم عذرخواهی کنین تموم شه بره
پیش میاد از این سوتفاهاما
مردونگی کنین ببخشین
سلام آقای پیرجوی خوش تیپ
خسته نباششیدوقتتون بخیر
یه سوال فنی دشاتم:
حالا اینکه مشکل میاره یا نه کاری ندارم.
آیا امکان نمایش امتیازها وجود دارد یا خیر؟
ممنون