نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    دوستان من سیلور جان، آقا بابک صلوات بفرستید عزیزان من شوخی بود تموم شد رفت خوب نیست اینقدر اعصاب...

    دوستان من سیلور جان، آقا بابک صلوات بفرستید عزیزان من شوخی بود تموم شد رفت خوب نیست اینقدر اعصاب همدیگه رو خرد کنین بیخیال شین از هم عذرخواهی کنین تموم شه بره پیش میاد از این سوتفاهاما مردونگی کنین ببخشین
  2. #MaHDi#

    دوستان من سیلور جان، آقا بابک صلوات بفرستید عزیزان من شوخی بود تموم شد رفت خوب نیست اینقدر اعصاب...

    دوستان من سیلور جان، آقا بابک صلوات بفرستید عزیزان من شوخی بود تموم شد رفت خوب نیست اینقدر اعصاب همدیگه رو خرد کنین بیخیال شین از هم عذرخواهی کنین تموم شه بره پیش میاد از این سوتفاهاما مردونگی کنین ببخشین
  3. #MaHDi#

    شوخی بود آبجی وگرنه بایک تو میدان فرش هم تکه

    شوخی بود آبجی وگرنه بایک تو میدان فرش هم تکه
  4. #MaHDi#

    منتظر حضورتون در اون تاپیک هستیم خیلی ممنون شبتون بخیر

    منتظر حضورتون در اون تاپیک هستیم خیلی ممنون شبتون بخیر
  5. #MaHDi#

    ای باباااااااا چرا؟

    ای باباااااااا چرا؟
  6. #MaHDi#

    عجبببب خوبه من پستمو گذاشتم تو دلم میموند

    عجبببب خوبه من پستمو گذاشتم تو دلم میموند
  7. #MaHDi#

    قفل شد؟ پیرجو کرده دیگه

    قفل شد؟ پیرجو کرده دیگه
  8. #MaHDi#

    خیلی ممنون پس لطف میکنید یه سر به اینجا بزنید 1

    خیلی ممنون پس لطف میکنید یه سر به اینجا بزنید 1
  9. #MaHDi#

    نمایشگاه خودرو (امریکا)2011

    مرسی همون دیگه، با خودم گفتم نکنه اینا سوتی بدن برن اونجا نمایشگاه بزنن
  10. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    آره اسم زن ذلیلی تازگیا شده عشق زیادی :razz: آره تو میدان میوه و طره بار :biggrin:
  11. #MaHDi#

    نمایشگاه خودرو (امریکا)2011

    سلام ریکاردو عزیز خسته نباشی ممنونم راستی از ایران خودرو یا سایپا غرفه ای نداشتن؟
  12. #MaHDi#

    سلام آقای پیرجوی خوش تیپ خسته نباششیدوقتتون بخیر یه سوال فنی دشاتم: حالا اینکه مشکل میاره یا نه...

    سلام آقای پیرجوی خوش تیپ خسته نباششیدوقتتون بخیر یه سوال فنی دشاتم: حالا اینکه مشکل میاره یا نه کاری ندارم. آیا امکان نمایش امتیازها وجود دارد یا خیر؟ ممنون
  13. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    هیشکی مثل تو نمیشه :دی
  14. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
  15. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    بیچاره رها دلم برات سوخت
  16. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    لو رفتی نه؟
  17. #MaHDi#

    اقلیت‌های ایران و حقوق آن‌ها

    خواهش میکنم عزیزم ممنون که وقت گذاشتین و خوندین راست میگی. حرفت منطقیه.خواستم یه چیزی بگم بیخیال شدم. ....
  18. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    سلام پدر جان آره خوبم تو خوبی؟
  19. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    آره مشخصه آخه بابام سفیر دولت عثمانی تو کشور هند بود الان که بازنشسته شده ، بازم دلش با دولت عثمانیه
  20. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    بابا قاط زدیا ول کن اون تاپیکو با دامادگلت مهربون باش به رها فکر کن
بالا