نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    مریم سلام خوبی؟ فاطمه شب بخیر
  2. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    چرا آبجی؟
  3. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    نه مامان، امشب قیمه خوردم. کلا چون تنقلات زیاد میخورم دیگه میل ندارم. ولی سعی میکنم به زورم که شده غذا بخورم
  4. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    خانواده عزیزم خوبین؟ نه مامان فعلا جای خاصی رو بی اسپم نزاشتی، هر وقت شد میگم
  5. #MaHDi#

    و خدایی که در همین نزدیکیست

    و خدایی که در همین نزدیکیست
  6. #MaHDi#

    مملکته داریم؟؟؟

    مامان جایی نیست که تو اسپم ندی؟
  7. #MaHDi#

    اقلیت‌های ایران و حقوق آن‌ها

    نه ندیدم خوبه؟
  8. #MaHDi#

    اقلیت‌های ایران و حقوق آن‌ها

    از فردا گونی گونی پر میکنم انبار میکنم عجب چیزایی هست که نمیدونستیم
  9. #MaHDi#

    اقلیت‌های ایران و حقوق آن‌ها

    من هر روز 10 بار از پیچ شمرون رد میشم ندیدم میگیرم ببینم چه خاصیتی داره
  10. #MaHDi#

    اقلیت‌های ایران و حقوق آن‌ها

    مگه خاک پیچ شمرون چه خاصیتی داره؟ اخه منم اونورام
  11. #MaHDi#

    اقلیت‌های ایران و حقوق آن‌ها

    چه ربطی داره مشدی؟!!!!!! میشه مثال بزنی؟
  12. #MaHDi#

    اقلیت‌های ایران و حقوق آن‌ها

    خودت الکی حرف نزن! شما چکاره این مملکتید که به خودتون اجازه میدید اینجوری حرف بزنید؟
  13. #MaHDi#

    اثبات حقانیت فوتبال دوستان کشور

    مطمئنی یه میلیون میگیرن؟
  14. #MaHDi#

    اقلیت‌های ایران و حقوق آن‌ها

    آخه جمله بندی تو یه جوری بود نه ارزشی قائل نیستند. ملت ما درجه بندی شدن. خودی غیر خودی شدن
  15. #MaHDi#

    اثبات حقانیت فوتبال دوستان کشور

    داوری رو با اینا مقایسه نکن قبول کن داوری خیلی سخته یه میلیونم بگیری ارزش یه فحش رو نداره
  16. #MaHDi#

    اقلیت‌های ایران و حقوق آن‌ها

    مردم ایران مگه با اقلیتهاش یکی نیستند؟
  17. #MaHDi#

    اثبات حقانیت فوتبال دوستان کشور

    چقدر میگیرن؟ بازیکن درپیت مجبورآباد میلیون ها پول میگیره، داور بدبخت مگه چقدر میگیره؟!!!! من بودم عمرا میرفتم داوری در ایران
  18. #MaHDi#

    اثبات حقانیت فوتبال دوستان کشور

    فوتبال فقط اروپا بازی بارسلون رو ببین کیف کن من فوتبال ایران که کاملا خط بکش آسیا هم زیاد نمیبینم تو این جام نیم ساعت آخر بازی ایران عراقو دیدم فقط
  19. #MaHDi#

    اثبات حقانیت فوتبال دوستان کشور

    محسن ترکی که خوب داوری میکرد!!!!!!!!! البته من بازی رو ندیدم ولی با توجه به گفته های شما حتما خراب کرده دیگه. ولی فقط داور ایرانی نیست که بازی رو خراب میکنه. بازی بارسلون - چلسی یادتونه؟ اگه داورش ایرانی بود که دیگه ما خودمون میکشتیمش!!!!
بالا