وا... این داستانارو دوستم تعریف میکرد و من مستقیم تو جریانش نبودم ولی اون میگفت که تو شهرهای آذربایجانه .
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
خوبه نرفتی اطاق استادت دستشویی کنی :D:D:D:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
سلام آقای پیرجو
ایشالا که این سری درخواستم رو در جای مناسبش ارائه میکنم.
اکثر بچه ها دوست دارن که سیستم نمایش امتیازها دوباره راه بیفته. اگه امکانش هست به این درخواست رسیدی کنید. لینک تاپکشم تو امضام هست. ممنون
متر؟ واحدشمارش مردانگی متره؟ :surprised:
مامانم هم بلد نباشه بابام بلده که :D
مامان بزار بیاد بخوره دیگه، همشون داره تاریخ انقضاشون میگذره.
:eek::eek::eek::eek:
تو اینارو از کجا میدونی؟ :surprised::surprised::surprised::surprised:
سلام داره خدمتت :razz: آبجی تو باشی من باید گشنه بمونم...