مرسي خوبم ..ميبينم كه همه دارن ميان نمايشگاه كتاب .... امروز از دانشگاه ما هم داشتن راه ميوفتادن بيان ...اگه زودتر ميدونستم منم ...ولي از اونجا كه دختر خيلي سر به زيريم اصلا تابلو هاي اطلاعيه رو نخونده بودم:redface:
محتاجيم به دعا تلق تلوق تلق تلوق
می رسد این صدا به گوش
صدای رفتن قطار میان خنده و خروش
تلق تلوق تلق تلوق
صدای خنده قطار
پیچید میان کوپه ها
هم توی دشت و سبزه زار
به سوی مشهد می رویم
سری به آنجا بزنیم
در حرم امام رضا
بوسه به درها بزنیم
ما به زیارت می رویم
تا به امام دعا کنیم
نگاه پر محبتی...