:w15: ولي نه بي شوخي هميشه نسبت به پيامايي كه ميدن زياد توجه نميكنم بعدشم افسوس ميخورم :( چند ماه پيشم ميبردن سفر زيارتي دو روز مونده به بردن تازه فهميدم ..كه كار از ثبت نام گذشته بود:cry:
سلام ممنون
ولي دير اومدي دارم ميرم :redface::gol::gol::gol:
خدانگهدار