نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ميسييييييييييييييي:gol: الان شد .فدات شم الهي :gol: چشم .به من ميگن دختر حرف گوش كن :redface: بچه ها ببخشيد سرعت نتم خيلي پايين واسه همون كمي طول ميكشه .........
  2. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    دستت درد نكنه عزيزم .............تا ديروز .......حالا ....:( عجب دورو زمونه اي شده :cry::cry: فائزه جونم تحويل بگير :cry: :cry:
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    درستهههههههههههههههههه .شك نكنين
  4. E

    تولده تولده.......تولدش مبارکه.......تولد باغبان65

    زهرا جونم تولدت مبارك :gol::gol::gol::gol::gol::gol:
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام قربونت برم خوبي ؟:gol: بچه ها ايول سرعتتونو همش 2 دقيقه نبودم سه صفحه پيش رفتين :surprised::biggrin:
  6. E

    تولد یه گل تالار کشاورزیه......آقاسعید(دالین)

    ببخشيد كادوي تولدت يادم رفته بود بيارم .
  7. E

    تولد یه گل تالار کشاورزیه......آقاسعید(دالین)

    سعيد جان تولدت مبارك :gol::gol::gol::gol:
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    چاق ؟؟ من !!!! :eek: روش خوبي واسه خندوندن .بچه ها حتما خودش استاد اين كاراست :biggrin: من كه خيلي وقت اصلا تو تالار نديدمش شايد تاپيكو زدي پيداش شه :smile: اينجام فائزه جون .كمي سرم شلوغ شد :redface: جه عجب پيدات شد .:surprised: :gol::gol::gol::gol::gol:
  9. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    از 5 تا الان:eek:..........:w19:
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :w15::w15: نه هر جور راحتي :smile:
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    فائزه جون اين همه تشكر از كي ميكني كه تا به تالار ميرسي تموم ميشه .........؟؟؟؟؟؟
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    چقدر رسمي :surprised: ممنون :gol: مگه اينجا بود :surprised: از بس چراغ خاموش مياد خب آدم نميتوته تشخيص بده :redface:
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    جون الهههههههههههه چي شده عزيزم :w24: باز اين امين .......امين:mad:
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام سلام سلام سلام خوبيدددددددددددددد:gol:
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    واي .........يه كار برام پيش اومد بايد برم فعلا دوستان :gol::gol::gol:
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    الهي ...خوب عزيزم عصري يا سر ظهر بيا كه تالار شلوغ ............. آهان .....................الان فهميدم .باشه ميحرفيم :cool:
  17. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ولي اينو نگرفتم ؟؟؟!!؟؟؟ elahe.elahe2 اومد حالا هر چی دوس داری باهاش حرف بزن!!!!!!!!!!!!!
  18. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :biggrin::biggrin: به منم ميگيد بحت تو وحيد سر چيه ؟:redface: خوندم هيچي نفهميدم (البته فقط چند صفحه:redface:)
  19. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ممنون خوبم ولي :surprised: :surprised:
  20. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    چه وظيفه شناس !!!!!!!!!!! كاش همه مثل تو بودن:w05:
بالا