چاق ؟؟ من !!!! :eek: روش خوبي واسه خندوندن .بچه ها حتما خودش استاد اين كاراست :biggrin:
من كه خيلي وقت اصلا تو تالار نديدمش شايد تاپيكو زدي پيداش شه :smile:
اينجام فائزه جون .كمي سرم شلوغ شد :redface:
جه عجب پيدات شد .:surprised:
:gol::gol::gol::gol::gol: