نتایح جستجو

  1. چربی سوزی با خیار شیرینی های ممنوع در ایام نوروز قربونت فهلا..بابایی...

    چربی سوزی با خیار شیرینی های ممنوع در ایام نوروز قربونت فهلا..بابایی...
  2. چربی سوزی با خیار شیرینی های ممنوع در ایام نوروز نه اتفاقا فرغون حالش بیشتره!!تاحالا فرغون سواری...

    چربی سوزی با خیار شیرینی های ممنوع در ایام نوروز نه اتفاقا فرغون حالش بیشتره!!تاحالا فرغون سواری نکردی ؟؟؟ باشه گلی مییام مراقب خودت باش...فعلا عزیز دل...بووووووس
  3. نه من همون فرغون ..حالش بیشتره!!! خو من دیگه برم کاری باری نی؟؟؟:D

    نه من همون فرغون ..حالش بیشتره!!! خو من دیگه برم کاری باری نی؟؟؟:D
  4. ثمین جونی کاری نداری؟؟ سرم درد گرفته من دیگه برم!:( شهاب میخاد با ایرباس سواریت بده!!..ولی منو...

    ثمین جونی کاری نداری؟؟ سرم درد گرفته من دیگه برم!:( شهاب میخاد با ایرباس سواریت بده!!..ولی منو با فرغون!!!!!!!!!!!!!!!!!
  5. اوووووووووووه خوشبحالش...:cool:

    اوووووووووووه خوشبحالش...:cool:
  6. خو گوناه داله تهناس...!!!خب اونم سواری بده چی میشه...

    خو گوناه داله تهناس...!!!خب اونم سواری بده چی میشه مگهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه:mad::mad: میام اون موهاتووو میکشمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  7. اره پسته و خرما هس..ولی اینا ک سرسبزی ندارن که!!!!!!!!!! دانشجو تهران بودی؟؟ منم میخام بیام...

    اره پسته و خرما هس..ولی اینا ک سرسبزی ندارن که!!!!!!!!!! دانشجو تهران بودی؟؟ منم میخام بیام تهران درس بوخونم!!:)(آخره اعتماد بنفسم)
  8. اوووووووووووووه..دلم ب تاپ تاپ افتاد ..بدجور دهنم آب افتاد...عجب شعری شدااا!:biggrin: خب دیگ چ...

    اوووووووووووووه..دلم ب تاپ تاپ افتاد ..بدجور دهنم آب افتاد...عجب شعری شدااا!:biggrin: خب دیگ چ بهتره..ثمینم صدا کنیم اونم بیاد تو فورغون!!!...فورغون مینوسن یا فرغون؟؟:surprised:
  9. خوشبحالتون جدا ک تو بهشت زندگی میکنین!! برعکس اینجا ی درخت سبزم بیاری اینجا بکاری هنوز نکاشتیش...

    خوشبحالتون جدا ک تو بهشت زندگی میکنین!! برعکس اینجا ی درخت سبزم بیاری اینجا بکاری هنوز نکاشتیش خشک میشه..:biggrin:(با کمی اغراق) من کرمانیم ثمین جونی!
  10. سلام ممنونم از درخواستتون... امیدوارم دوستای خوبی باشیم..;)

    سلام ممنونم از درخواستتون... امیدوارم دوستای خوبی باشیم..;)
  11. خوفه اونم!! میگم میخای خودتم بیا بشین تو فرغون نه موتور!!..دی:..بگیم یکی دیگ بیاد برونه..:biggrin:

    خوفه اونم!! میگم میخای خودتم بیا بشین تو فرغون نه موتور!!..دی:..بگیم یکی دیگ بیاد برونه..:biggrin:
  12. پس بگوو چقدر اهل گلی! حدس زدم شمالی ای!!...پس عید دعوتم کن بیام اونجا..دی:

    پس بگوو چقدر اهل گلی! حدس زدم شمالی ای!!...پس عید دعوتم کن بیام اونجا..دی:
  13. ای جااااااانم اره فدات شم دوسمت دالم!... ثمین جونی تو شمالی هستی؟

    ای جااااااانم اره فدات شم دوسمت دالم!... ثمین جونی تو شمالی هستی؟
  14. چیپسو پفکم بخر تو فرغون ببخشید موتور:Dحال میه بخوری!!

    چیپسو پفکم بخر تو فرغون ببخشید موتور:Dحال میه بخوری!!
  15. [IMG]

    [IMG]
  16. خجالت ندهه:redface: تو چ خوب گلا رو میشناسی ثمین جون!!!!!!! نه من اول عاشق تو شدم بعد ژرویرا!:w38:

    خجالت ندهه:redface: تو چ خوب گلا رو میشناسی ثمین جون!!!!!!! نه من اول عاشق تو شدم بعد ژرویرا!:w38:
  17. گیشه پیشه من نیدونم چیه!! پارتی بازی کن خو!

    گیشه پیشه من نیدونم چیه!! پارتی بازی کن خو!
  18. مخلصیم عمو محمد گل..:thumbsup2:

    مخلصیم عمو محمد گل..:thumbsup2:
  19. مرسی گلو اره تازه ازاینم نانازی تری... میگمم اینم گل ژرویراست؟؟ [IMG]

    مرسی گلو اره تازه ازاینم نانازی تری... میگمم اینم گل ژرویراست؟؟ [IMG]
  20. بابا ترقی!!!...حالا منم سواری میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بابا ترقی!!!...حالا منم سواری میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بالا