خسته نباشي
خسته نباشي
خب من دوباره برگشتم نترس اين بار سوالي ندارم:D
اومدم خسته نباشي بهت بگم و تشكر كنم ازت كه توي صندلي داغ شركت كردي و چندتا دونه سوال منو جواب دادي:D
تبريك ميگم بهت صندلي داغ خيلي جذاب و خوبي بود بعضي از جوابات هم خيلي بامزه بود كلي خنديدم:biggrin:
خب بزار چندتا جمله كليشه...