:(:(:(
انصافا حق بارسا نبود .....ضمنا گلمونم كاملا افسايد بود:(
ولي تا حالا به عمرم بازي به اين بسته اي نديده بودم ...خدايي بي نظير بود..با ده بازي كن اونم با سه تا مهاجم عجيب تركيبي بود كه تاحلا ديدم...
انقدر مالكيت توپ دست بارسلونا بود اصلا امارشو اعلام نكردن چون اونجوري مشود 90 به 10
ولي خيلي...