نتایح جستجو

  1. C

    #& طرفداران بارسلونا &#

    منبع: سایت رسمی باشگاه مترجم: پریماه کریمی / FCBarcelona.ir اگر بارسا در برابر اینتر در دور برگشت لیگ قهرمانان نتیجه خوبی کسب کند و با نتیجه ای همانند 16 بازی از 25 دیداری که این فصل در ورزشگاه نیوکمپ انجام داده است به پیروزی برسد، این نتیجه برای صعود بارسا به فینال لیگ قهرمانان کافی خواهد...
  2. C

    #& طرفداران بارسلونا &#

    منبع: سایت رسمی باشگاه مترجم: پریماه کریمی / FCBarcelona.ir بازی اول خرز در لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ، یکی از بازیهای به یاد ماندنی برای ژاوی هرناندز خواهد بود؛ این بازی دویستمین پیروزی بارسا با حضور وی بود. ژاوی هرناندر مترادف با خوشی و شادی است؛ بارسلونا در 57% بازیهایی که ژاوی حضور داشته...
  3. C

    هستش..... فقط بايد باور داشته باشي كه هست

    هستش..... فقط بايد باور داشته باشي كه هست
  4. C

    ايشالا اينده زيبا تر از گذشته باشه

    ايشالا اينده زيبا تر از گذشته باشه
  5. C

    سلام بر ژنرال باز نشسته ارتش مردان خوبي داداش؟ دلم خيلي براي روزاي شيرين زير كرسي تنگ شده

    سلام بر ژنرال باز نشسته ارتش مردان خوبي داداش؟ دلم خيلي براي روزاي شيرين زير كرسي تنگ شده
  6. C

    سلام ابجي بهتر از گلم ابجي بازي برد و باخت داره شايدم ما سه تا بخوريم اصلا شايد قهرمان نشيم ولي...

    سلام ابجي بهتر از گلم ابجي بازي برد و باخت داره شايدم ما سه تا بخوريم اصلا شايد قهرمان نشيم ولي چيزي از ارزشهاي بارسا كم نميكنه راستي خوبه توي جام جهاني توي يه جبهه هستيم...ميريم به جنگ رغيبا
  7. C

    سلام ممنون شما هم خسته نبااااااااااااااااااااااشيد. انقدر توي كار مديرا كنجكاوي نكن دختر...دهه...

    سلام ممنون شما هم خسته نبااااااااااااااااااااااشيد. انقدر توي كار مديرا كنجكاوي نكن دختر...دهه اون تاپيك چيز خاصي نبود:whistle:
  8. C

    انتقاداتـــ و پیشنهاداتـــ شما

    باز من به شما رو دادم پرو شدين:w06: نخند بچه ...اصلا كي بهتون اجازه داد بيا اينجا اسپم كني...بدو برو خونتون..بدو ببينم:w00:
  9. C

    انتقاداتـــ و پیشنهاداتـــ شما

    ببخشيد اشتباه تايپي بود..مرمت گر;) من هنوزم نفهيدم چرا فكر ميكردي من دخترم .....از اواتارم:surprised: اهان اون اواتار ميگي ...اونو بعد بازي بارسا با رئال گذاشتم ...زيادي خوشحال بودم:D
  10. C

    انتقاداتـــ و پیشنهاداتـــ شما

    نه اسمت چيه:surprised: من دعوا ميكردم ..:eek: سلام مرت گر جوون عزيز حالا چرا اخم:D اواتارم كه همين بود از اول ....شك داري از بچه ها بپرس:surprised:
  11. C

    جدي ميگي ؟ تبريك ميگم ...كي ميريد؟

    جدي ميگي ؟ تبريك ميگم ...كي ميريد؟
  12. C

    [IMG]خب ميخواستي بي جنبه بازي در نياري همش دانلود كني

    [IMG]خب ميخواستي بي جنبه بازي در نياري همش دانلود كني
  13. C

    ممنون كه خبر دادين حتما سعي ميكنم شركت كنم [IMG]

    ممنون كه خبر دادين حتما سعي ميكنم شركت كنم [IMG]
  14. C

    امشب من هستم[IMG]

    امشب من هستم[IMG]
  15. C

    اينو از كجا پيدا كردي ....:d ميدونستي براي كدوم تاپيك اين تذكر رو دادم:whistle:

    اينو از كجا پيدا كردي ....:d ميدونستي براي كدوم تاپيك اين تذكر رو دادم:whistle:
  16. C

    انتقاداتـــ و پیشنهاداتـــ شما

    سلام ام آي عزيز ممنون شما خوبي؟ خوب كردي دلم منم گرفته بود تاپيك دفتر تالار تار عنكبوت بسه بود از بس كسي توش پست نداده بود:D
  17. C

    ممنون خيلي زيبا بود:gol:

    ممنون خيلي زيبا بود:gol:
  18. C

    سلام حالا اشکال نداره سعی کن تکرار نشه:whistle:

    سلام حالا اشکال نداره سعی کن تکرار نشه:whistle:
  19. C

    [IMG]

    [IMG]
  20. C

    سلام شيما افرين دختر خوب اين شد عكس پروفايل اون قبليه خيلي بد بود;) اين تاپيكتم پاك شد تكراري...

    سلام شيما افرين دختر خوب اين شد عكس پروفايل اون قبليه خيلي بد بود;) اين تاپيكتم پاك شد تكراري بود:whistle: عکس لو رفته از باشگاه بدنسازی بانوان!!
بالا