به به تولد پارمهر جون بوده
یه کم دیر رسیدم انگار .
اما دلیل نمیشه پذیرایی نکنید ازم ..
بله ..
امیدوارم به آرزوهای خوشگلت برسی وشاد وسلامت در کنار عزیززانت زندگی کنی عزیزم .
غم توی دلت نشینه وشادی از خونه دلت بیرون نره حتی به زور .:)
تولدت مبارک شیطونک خانم باشگاه .;)